geluid kraakt als cpu>70%

Status
Niet open voor verdere reacties.

stvanvugt

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
Berichten
9
beste allemaal, als mijn cpu om wat voor reden dan ook boven de 70% komt begint het geluid op mn laptop te kraken. waar ligt dat aan?
 
bij sommige laptops zitten er boxjes in gebouwd, maar jah die van jou blijkbaar niet
 
heb wel boxjes in laptop maar volgens mij ligt het daar niet aan.
als de cpu rust heeft is het geluid prima. als het boven de 70% komt als de media player bijv aan t bufferen is dan begint het onwijs te kraken..
 
is er trouwens een instelling voor dat deze site zich automatisch vernieuwd?
 
Geplaatst door stvanvugt
ik zie het antwoord pas als ik manueel de pagina refresh
Je kunt in je profiel de email notificatie aanzetten zodat je altijd een mailtje ontvangt wanneer er gereageerd wordt.
Ook kun je op ontvang updates van dit onderwerp klikken, rechtsboven in beeld, dan ontvang je ook iedere keer een mailtje.

Wat betreft je probleem daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Bestaat het probleem allang?
Is het misschien gekomen ná de installatie van software of drivers misschien?
 
ik heb een packard bell gekocht die kuren vertoonde. teruggegaan naar de shop en daar kreeg ik het showmodel mee.. ik weet het domdomdom
sindsdien is dat

ik weet dat op bijv het forum van ftr de pagina zichzelf ververst, misschien ook handig voor deze?
bedankt in elk geval voor de reactie
 
Geplaatst door stvanvugt
ik heb een packard bell gekocht die kuren vertoonde. teruggegaan naar de shop en daar kreeg ik het showmodel mee.. ik weet het domdomdom
sindsdien is dat
Misschien is het verstandig de laptop nog een keer terug te breng ivm garantie?
sorry dat is niet op het forum in de kletcorner excuses
Je vraag staat wel in juiste secie hoor, daar is niets mis mee. :)
 
ik bedenk met trouwens dat ik het enkel bij muziek heb. wel in verschillende media spelers. met films of dvd's heb ik er geen last van
 
FF off topic: Pagina refresh: F5
Adress selecteren: F6

Weten we ook weral, ik hab hem zo staan dat ik een mailtje van helpmij krijg al iemand een reactie geeft op een onderwerp en msn zegt netjes dat ik een mail heb... :D
 
Ik zou toch even antwoord geven op Klepzeikers vraag.
Dat is namelijk onze Packard Hell expert. ;) :D
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Ik zou toch even antwoord geven op Klepzeikers vraag.
Dat is namelijk onze Packard Hell expert. ;) :D
Packard Bell Admin :D
Pas op , anders stuur ik sterke yerke :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan