Hallo
Bij mij op de computer doet het geluid heel raar.
Hij kraakt en piept.
Eerst speelde hij ook nog het geluid versnelt af, maar na dat ik de drivers had geupdated deed die dat niet meer.
Maar af en toe heb ik nog wel het iedee dat tussen het gekraak en gepiep het geluid nog iets afwijkt.
Ik heb een Creative SB PCI128 Sound card.
Aan de speakers kan het niet liggen want als ik die in mijn Mp3 speler steek doen ze het perfect. En als ik het stekkertje van de speakers voor in de computer in de cd speler steek kan ik muziek ook gewoon met goed geluid van een cd afspelen zonder windows media player te gebruiken gewoon in de koptelefoon ingang van de cd speler.
Ik hoop dat jullie mischien mij kunnen helpen want ik vind dit heel irritant
.
Want ik gebruikte die computer vooral voor muziek wat nu niet meer gaat.
Alvast bedankt
Groetjes Martijn
Bij mij op de computer doet het geluid heel raar.
Hij kraakt en piept.
Eerst speelde hij ook nog het geluid versnelt af, maar na dat ik de drivers had geupdated deed die dat niet meer.
Maar af en toe heb ik nog wel het iedee dat tussen het gekraak en gepiep het geluid nog iets afwijkt.
Ik heb een Creative SB PCI128 Sound card.
Aan de speakers kan het niet liggen want als ik die in mijn Mp3 speler steek doen ze het perfect. En als ik het stekkertje van de speakers voor in de computer in de cd speler steek kan ik muziek ook gewoon met goed geluid van een cd afspelen zonder windows media player te gebruiken gewoon in de koptelefoon ingang van de cd speler.
Ik hoop dat jullie mischien mij kunnen helpen want ik vind dit heel irritant

Want ik gebruikte die computer vooral voor muziek wat nu niet meer gaat.
Alvast bedankt
Groetjes Martijn