Geluid krijg ik niet hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peppertje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2004
Ik heb vorige week een nieuwe laptop gekocht Een fujitsu siemens, esprimo. Nu had ik in de winkel verteld dat ik veel muziek luister via mijn laptop en dat dit een belangrijk iets was. Die man vroeg of ik externe boxen had en zo ja dan was het geen probleem en geluid minimaal even hard zou kunnen als mijn vorige laptop.

Nu is dit niet echt het geval ik krijg er amper geluid uit! volume in windows media player staat gewoon voluit, ook recht onderin de balk en bij configuratiescherm ook! Maar als ik mijn boxen voluit zet zijn normaal de buren echt niet blij met mij, nu hoor ik het aan de andere kant van mijn kamer amper :/ Mijn vorige laptop was ook een FS maar dan een Amilo dat geluid was minstens 10 keer harder!...Wat o wat zie ik over het hoofd?

Alvast bedankt,

Maaike

Wat voor boxen heb je dan? Met versterker of zonder versterker? Hoe is het geluid als je i.p.v. de boxen een koptelefoon in de uitgang steekt?

Ik heb 3 boxen, 2"op bureau en een basbox! Maar met mijn vorige laptop was het helemaal prima! Ik heb het net even geprobeerd met oordopjes als ik het geluid op z’n hardst zet is het wel redelijk hard maar niet dat je denk help mijn oren beschadigen ;)

Tja, je zou nog kunnen kijken of alle schuiven open staan bij Geluidsbeheer: zie plaatje
Anders even terug naar de winkel en kijken wat zij er van zeggen.sound.JPG

Heb je op je nieuwe laptop misschien een line-out EN een hoofdtelefoonuitgang?
Even wisselen van uitgang dan.

Ja die schuifjes staan allemaal open! Had al eerst even gegoogled voor ik hier de vraag neer zetten en had dat allemaal al gecheckt :)

Heb je op je nieuwe laptop misschien een line-out EN een hoofdtelefoonuitgang?
Even wisselen van uitgang dan.

Euhm wat is wat? :rolleyes: ik heb een roze stekker en een groene vanuit boxen en die zitten in laptop! Heb er echt GEEN verstand van ;)

Laatst bewerkt:
Als het goed is, heb jij maar 1 uitgang op je laptop waar je boxen op kunnen, dus daar gaat er al wat fout volgens mij.

ik ben terug naar de winkel gegaan en ligt gewoon aan hardware, heb nu hele goede boxen voor behoorlijk stuk goedkoper gekregen die op usb aangesloten worden. Nu gelukkig weer perfect muziek :) Voortaan alleen nog maar boxen met usb aansluiting voor mij :)

De 2 aansluitingen van oude boxen zijn omdat er ook een microfoon in mijn boxen verwerkt zat! dus is in en out geluid :)

Bedankt iig voor helpen!

Laatst bewerkt:
Geen geluid

Haii Iedereen

Help! Ik krijg geen geluid meer op mijn computer wat moet ik doen?:(

P.S Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd

Je kunt beter een nieuw topic starten. Nu blijven eventuele antwoorden beperkt tot die van de mensen die geabonneerd zijn op dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan