geluid laptop acer 7720g

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
IK heb een laptop van acer aspire 7720G
als ik Email binnen krijg geeft hij een signaal dat werkt goed alleen is het geluid te zacht vind ik is dit ergens te regelen als ik de knop aan de zijkant gebruik dan kan deze niet harder en staat geheel open.
IK heb net naar diverse radiostations geluisterd via internet en dat geluid gaat wel hard.
het lijkt alleen met windows geluiden te maken te hebben???
heeft iemand een idee??
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Vista:Volgens mij kan dat wel. Niet bij alleen rechtsonder op het geluidsicoontje te klikken, maar rechtermuisknop erop en dan op sounds klikken. klik bij playback op hetgeen wat met een groen vinkje staat. Dan klik je op properties. levels. speakers op 100 zetten. dan op advanced en klik alle 2 de vinkjes aan bij exclusive.


Klik op configuratiescherm en dan op Hardware and sounds. Klik onder sounds op adjust system volume en zet alles op zijn hoogst.

hoogst waarschijnlijk is het nu opgelost door de 2de tip.

mvg.
DJ.Artistic

was vergeten te zeggen, dit is bij windows vista.
Ben nu al gewend aan vista, daarom dat ik even niet weet hoe het werkt in xp. Maar rechtermuisknop op het geluidsicoontje en dan op properties klikken weet ik wel bij XP.
 
Laatst bewerkt:
alles gedaan wat je geschreven hebt maar geen resultaat jammer.
ik heb alles op 100 gezet en de twee vinkjes bij exlusive ingeschakeld.
Ik denk dat we niet meer kunnen doen of toch??
e d w
 
OK maar hoe doe ik dit en welke zal ik dan moeten hebben voor mijn comp?
e d w
 
eerst even weten welke geluidskaart je hebt?
vista neem ik aan net als ik. Rechtermuisknop deze computer, eigenschappen, links zie je device manager die je moet aanklikken. Dan soundcard, welke staat er bij?
 
Bij mij staat daar realtek high defenition audio kan dit of heb ik vekeerd gekeken/(ben een leek op dit gebied)
e d w
 
Doe hetzelfde als ik eerder zei en klik met je rechtermuisknop op de driver en klik op eigenschappen. Klik dan op driver en je ziet welke versie je hebt. Die wil ik even weten.

is het toevallig 6.0.6000.16386.
Anders klik je op update driver in datzelfde venster en kijk je of er op die manier VIA INTERNET geupdate kan wroden.


http://www.drivershq.com/
download driver detective eens, GRATIS, kijk dan of hij je drivers verder kan updaten. updaten via het programma kan neit, hij laat wel zien of er drivers geupdate moeten worden. hoor van je. Als je drivers ziet die geupdate kunnen worden, dan ga je via google ze even opzoeken en anders plaats je hier in dit topic welke je nodig hebt en kijk ik voor je.
 
Laatst bewerkt:
IK heb het geinstalleerd maar het heeft helaas niet gehoplen.
Ik ga proberen via acer iets te bereiken.
Ik vind het vreemd dat het met radio uitzendingen wel goed is?
e d waele
 
Probeer als het kan een andere geluidskaart erin te stoppen. Dan zou hij waarschijnlijk weer gaan werken. Of eventueel de geluidskaartdrivers deinstalleren en pc opnieuw opstarten en weer installeren via een update van mij op dit topic. Dan zou het misschien wel weer willen werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan