geluid mee opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo (ik heb het over powerpoint 2003)

Ik wil laten zorgen dat als ik me presentatie opslaat als een voorstelling dat hij al het geluid mee opslaat

dus ik al onder extra - opties algemeen verandert dat hij alles onder de 3000kb mee moet opslaan

met wav gaat dit alleen goed

maar met wav kan ik hem alleen niet later laten beginnen:S

met mp3 weer wel maar die slaat hij niet mee op:S

rara wat doe ik mis

mij maak het niet uit welk bestandstype het word als het muziek maar mee wordt opgeslagen

een wav kan je weer wel later laten beginen met powerpoint 2002

raar maar raar

Laatst bewerkt:
Hier heb ik een handige methode voor gevonden.

Ga naar start > uitvoeren > iexpress en druk op enter.
Nu opent zich een venster. Kies hier voor "Create new selfextracting Directive File" en klik op volgende. Hier kies je voor "Extract files and run an installation command" (Let op dat je wel geen activex animaties kunt gebruiken, dus geen flash ofzo. Ik denk dat je dan de onderste "Create compressed files only" moet selecteren.) Klik op volgende en geef een titel op voor het bestand en klik weer op volgende. Nu kun je kiezen of je de gebruikers wilt vertellen dat ze nu tijdelijk een programmaatje installeren of niet. Klik op volgende. Hier kun je nu een soort van EULA laten zien aan de gebruikers of gewoon doorgaan. Klik op volgende. Voeg hier alle bestanden die bij je presentatie horen toe en klik op volgende. In het venster dat je nu voor je hebt type je in het "Install program" veld 'pptview.exe present.ppt' (zonder de '' en waar present de naam is van jouw presentatiebestandsnaam). klik op volgende. In het venster dat nu verschijnt kun je kiezen of de gebruikers de installatie zien of niet. Ik zou hier kiezen voor hidden. Klik op volgende. In dit venster kun je weer een bericht laten zien aan de gebruikers als de installatie klaar is (wat eigenlijk onzin is want die installatie duurt net 1 seconden ofzo), dus klik maar weer op volgende. Hier geef je op waar je het bestand wilt opslaan en hoe het heet en of je de installatieanimatie wilt weergeven of niet. In het volgende venster klik je op No restart aangezien dit voor een Powerpointpresentatie onnodig is. In het laatste venster kun je nog kiezen of je deze instellingen wilt bewaren voor een volgende keer. Klik op volgende en nog eens op volgende en je .exe bestand wordt aangemaakt. Klik op voltooien en je bent klaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan