geluid msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

jalumbus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Als ik een berichtje krijg via msn, en msn staat niet op de voorgrond krijg ik het geluid niet over mijn boxen. Ik krijg deze dan over de systeemkast. (PEEP!)
Als ik in msn de audio wil afstemmen kan ik het geluid testen, en nu werkt het wel. Maar hierna is het weer weg en krijg ik het weer via de systeemkast.

Wie kan mij helpen?

als je hem opnieuw instalt dan moet je wel een clean install doen! verwijder alles mbt msn van je computer en download hem opnieuw en installeer hem weer!
indien je msn 5.0 gebruikt ga dan is terug naar 4.7...

suc6

Ik heb het geprobeerd, maar met de clean install heb ik nog steeds last van het probleem. Dit probleem hou ik ook als ik msn 4.7 installeer.

Hoi hoi , ik heb dus ook het zelfde probleem net als jalumbus ,wel een BEEP ,maare geen leuk geluidje meer ,dus ook alles geprobeerd zoals hier boven ,meschien weet iemand nu inmiddels een oplossing .........?

Dus een probleem die niet op te lossen is, dan maar geen geluidjes.....................

Ik heb toendertijd maar format c: gedaan, nadat ik alles had geprobeerd.

ja ja maaaare format C voor een niet klinkend geluidje,vindt ik een beetje overdreven ....

Daarom heb ik ook enige maanden gewacht, op het laatst reageerde meerdere programma's niet goed op het geluid.

oke, maar er zou toch een rede moeten zijn ,waarom het geluid van msn het ineens niet meer doet ,en op te losse moete zijn .

En op dat antwoord heb ik maanden naar uitgekeken, maar is niet gekomen.

tja dan maar wachten tot de tijd gaat komen om format C te doen .......hopen dat die optie voorlopig nog maanden of jaren weg blijft !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan