geluid msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

beernd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
343
Ik heb msn plus erop staan en nu wil ik bij elke gebruiker kunnen horen wie er online komt, ik heb alle namen ingesproken en laten verwijzen, maar ik hoor nog steeds ploing als er zich iemand aanmeld ipv de naam, wie weet wat ik aan moet vinken of uit moet vinken, met andere woorden wie wil mij dit uileggen?
 
klik op je nickname(messenger hoofdvenster)
persoonlijke instellingen,
voorkeuren,
'Geluid afspelen als contactpersonen zich aanmelden of een bericht verzenden' aanvinken
 
ja die instelling heb ik ook aanstaan, maar dat geeft nog steeds ploing en geen naam, helaas
 
msn messenger > plus > preferences > contact sound > hier de gebruiker kiezen met het geluid
 
giljom

Ik heb gewoon messinger, wat is plus, en kan ik ook die plong veranderen in een naam, ik heb al ge zocht, maar weet niet goed waar instellen , graag voor mij een duidelijke antwoord aub

MVG
 
dit is de link er naar toe, probeer ff kom je er niet uit hoor ik het wel, je kunt hem gewoon installeren bovenop je normale msn versie.

msn plus
 
dit is de manier om de naam te veranderen in een geluidje o.i.d.:

1: Namen inspreken of geluiden of wat dan ook , wat je maar leuk vindt
2: hoofdscherm msn openen(daar waar al jouw contacten staan)
3: plus aanklikken en naar preferences gaan dan naar contact sounds( staat in linker rij)
4: Hier aanvinken en al jouw namen laten verwijzen naar de ingesproken tekst of geluiden.

veel plezier
 
giljom

Bedankt Beernd, mmar zie dat dat een Beta versie is, ik ga toch nog even wachten , toch heel erg beankt, ik heb alweer wat bij geleerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan