Geluid oke,mic niet oke!

Status
Niet open voor verdere reacties.

naat010

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
72
Ja ja daar is naatje weer met een vraag voor jullie!

Nadat mij systeem is leeg gehaald en van vista naar Xp is gegaan,heb ik de dirvers van mij realtec audio opnieuw erop gezet,sinds ik mij headset erop zet heb ik dus wel geluid maar ik kan geen spraak opnemen..erg lastig als je zoals als mij vaak via

Wat mij nu zo raar leek is het volgende :

Ik klik op volume,eigenschappen en wil daar de bedoel bekijken want volgens de kenners moet ik daar mij mic versterking aanzetten,heel leuk maar....de geavenceerde optie staat hier bij uitgeschakeld!ik denk dus dat ,daar maar probleem ligt?kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt alvast!
geluid.jpg
 
Hoi,

Lijkt erop dat de microfoon op dempen staat.. Volume regeling openen via de icoon in de taakbalk van het luidsprekertje.. dan geavanceerde volumeregeling inschakelen. dan via opties, eigenschappen opnemen selecteren en daar de mic selecteren, kun je daar ook wat instellen nog...

Groetjes, Dj Viper
 
Beste Dj viper,neen mij geluid staat niet op dempen!tijdens hardware testen slaat het balkje bij de opname maar uit tot 2 ...ik snap er echt niks van|!:mad:

demp.jpg
 
Selecteer eens in de afbeelding die jij gaf bij spraak opnemen / Standaard apparaat
Line In / Mic In

En kijk of het dan werkt
 
Selecteer eens in de afbeelding die jij gaf bij spraak opnemen / Standaard apparaat
Line In / Mic In

En kijk of het dan werkt
en waar vind ik dat?????ik word er zo moe van!rare is dat als ik een aparte mic aansluit....hij wel werkt!wel moet ik hem dan zoooo dicht bij mij mond houden en horen mensen mij een echo...ik word er zo moe van! :evil:
 
Nogmaals......(wat ik al dacht...)

Bij spraak krijg ik aleen de opties zoals hieronder afgebeeld..geavanceerd staat uitgeschakeld en geen idee hoe ik dit kan inschakelen en zoals je ziet krijg ik jou line in opties niet.....

luid2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan