Geluid oke,mic niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

naat010

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hallo allemaal!

Ik zit met een probleem!....

Ik heb realtec als mij geluidskaart,die doet het perfect!ik heb speakers en ook een headset,nu is mij pc onderlaast opnieuw geinstaleerd met win XP,en sinds die instalatie lukt het maar niet om mij mic in te stellen!ik heb dus wel geluid maar geen mic,ja of hij is zeer onduidelijk en mensen horen mij bijna niet...

Hij staat niet op dempen,staat op 2 ch luidpsrekers wat volgens de pc zaak moest,maar nog geen mic!

Wie helpt mij?

geluid.jpg
Rare vind ik dat hier de geavanceerde opties uit staan?die zou toch gewoon toegangkelijk moeten zijn)

demp.jpg
Niks staat op dempen!

luid2.jpg
Volgens een kenner moet ik hier ook standaardaperaat kunnen selecteren is bij mij niet het geval!..

Ik ben ten einde raad!want ik klets met mij schoonfam via inet dus ik moet mij mic kunnen gebruiken!iemand!aub help mij?

:eek: Is er nu hellemaal niemand op het Forum die naatje even kan helpen?kom op?waar zijn de kenners?

Wat voor Headset heb je, en is die goed aangesloten? Er bestaan headsets die op de geluidskaart worden aangesloten. Die hebben meestal 2 pluggen, waarvan er 1 in de roze poort gaat (=mic), en 1 in de zwarte of groene (=koptelefoon).
Een andere soort headset heeft een USB- aansluiting. Bij deze moet vaak extra software worden geinstalleerd. Als dat is gedaan, krijg je in het scherm bij 'Spraak opnemen' een extra keus te zien, bijv. 'Logitech headset'..

Wat voor Headset heb je, en is die goed aangesloten? Er bestaan headsets die op de geluidskaart worden aangesloten. Die hebben meestal 2 pluggen, waarvan er 1 in de roze poort gaat (=mic), en 1 in de zwarte of groene (=koptelefoon).
Een andere soort headset heeft een USB- aansluiting. Bij deze moet vaak extra software worden geinstalleerd. Als dat is gedaan, krijg je in het scherm bij 'Spraak opnemen' een extra keus te zien, bijv. 'Logitech headset'..

Nou ten eerste bedankt voor je reactie,ik stel het op prijs maar zo dom ben ik niet hoor haha ik heb nu mij creative speakers ,en een aparte microfoon,dit werkt wel op de msn,raar genoeg dus niet op voip,heb dus mij instellingen aangepast,maar daar zat het hem dus niet in!nee voip heeft storing ! en galmt als de pest..dus probleem opgelost!

Bedankt allemaal weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan