geluid ongelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

snitsy

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
hallo,

ik heb een probleem met mijn geluidskaart.
het probleem dat zich voordoet is dat de ene kant van mijn headset/boxen harder is dan de andere kant. het licht dus aan mijn geluidskaart omdat het bij mijn boxen en mijn headset voorkomt.

ik heb geen idee wat voor geluidskaart ik heb omdat er in apparaten beheer staat dat ik een high definition audio apparaat heb waar ik niet veel me opschiet.

bij everest kom ik er niet uit

mijn moederboard is een asus en ik heb al een audio controller van via geprobeerd maar dat werkte niet helemaal dus wil ik graag een audio controller die van mijn geluidskaart is en die het ook goed doet.

ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

ik hoor van jullie;)

wat voor een merk pc heb je?
merk en type nummer mss?

edit:Heb je in configuratiescherm bij geluid niet gewoon een icoontje voor je instellingen?
mischien heb je daar een balance knopje of zo dat je kunt regelen.

Laatst bewerkt:
wat voor een merk pc heb je?
merk en type nummer mss?

edit:Heb je in configuratiescherm bij geluid niet gewoon een icoontje voor je instellingen?
mischien heb je daar een balance knopje of zo dat je kunt regelen.

heb een custom build pc
en heb al alles afgezocht bij het config scherm overgens ik heb besturingsyst vista

kun je een screentje posten van je configuratiescherm in klassieke weergave?
via rechtermuis op het audio icoon rechtsonder naast je klokje kun je ook niet bij instellingen komen?

kun je een screentje posten van je configuratiescherm in klassieke weergave?
via rechtermuis op het audio icoon rechtsonder naast je klokje kun je ook niet bij instellingen komen?

ik kan wel bij mijn instellingen komen maar daar kan ik de balans van de boxen niet stellen tenminste dat heb ik nog niet gevonden:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan