Geluid op halve snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heeft geluid nodig om geluid te zijn.
Geluidskaart
Bepaalde snelheid----oef oef

Ik vraag me af of je toch niet sneller de boel opnieuw opzet. 3 kwartier verder kun je weer opbouwen.
Veel leuker om te doen ook.

Het is jammer dat je totaal geen reacties kreeg.
Ik ben een meedenker, meer ook niet, soms pakt dat toch leuk uit. :D
Als je nu begint met formatteren ben je nog voordat ik naar bed ga online LOL

Dat wordt dan op zijn vroegst morgen, maar waarschijnlijk overmorgen. Eerst golfen en daarna kasten afmaken en 's avonds naar voetbal. Mijn dag zit aardig vol....

Er zijn ook nog (andere) leuke dingen naast geluid, data-cd's en USB's. :D

Blijven lachen, dat helpt. Na de wat lastige start ben ik je wel gaan waarderen. Bedankt daarvoor.

Ik ken nog wel wat MCSE-ers die zal ik ook eens vragen. Maar tien tegen één dat ze het niet weten, omdat ze nooit met dit soort problemen te maken hebben.

De bekende koe en haas weer...

Trusten.

Welterusten, wie weet vind je nog iemand.
Maar opnieuw opzetten is ook leuk.
Dan is het tenminste je eigen pc!

daaag

Ik geloof dat ik niets meer van computers begrijp. Breid ik mijn geheugen uit (althans was ik van plan, maar geen boot met het nieuwe geheugen...) haal de originele module eruit, nog steeds geen boot. Originele weer alleen erin EN plotseling weer USB en GEWOON geluid. Klinkt aanvankelijk wel een beetje vreemd, maar het went snel :D . Kan weer CD-tje draaien, jongens wat een luxe. Ik denk dat het geheugen iets mee was gebeurd en die instelling altijd is vastgehouden totdat het eruit werd gehaald en vrij van spanning was. iets anders kan ik me niet bedeneken.

Elisa in ieder geval hartstikke bedankt voor het meedenken. Ben wel even blij dat ik geen tijd had om XP op[nieuw te installeren, als bovenstaande nl. klopt had het niets uitgemaakt.

Vriendelijke groet,

Pjerry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan