Geluid op koptelefoon en via USB-box

Status
Niet open voor verdere reacties.

Legovv

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik wil graag muziek afspelen op mijn pc via een box die normaal gesproken voor een laptop is bedoeld. Deze box heb ik aangesloten via een USB-kabel. Nu doet hij het prima, maar zit ik alleen met het probleem dat ik af en toe een koptelefoon op moet en de box geen aansluiting voor een koptelefoon kent. Omdat de analoge(?) aansluiting voor de koptelefoon alleen aan de achterkant van de pc zit, zal ik iedere keer op de knieen moeten om hem aan te sluiten. Niet ideaal!

Mijn vraag:
Is er niet een mogelijkheid om standaard tegelijkertijd geluid te krijgen via de koptelefoon en via de USB gestuurde box? Zodat ik niet iedere keer instellingen hoef te veranderen of op mijn knieen moet om de koptelefoon te gebruiken....

Alvast bedankt!

met je muis naast de klok onderin de taakbalk het geluid harder of zachter doen.

dit kan eventueel nog met een toetsenbord met volume control

Ehh ..... verlengsnoertje en splittertje, wat denk je daar van?!

Bedankt voor jullie hulp. Het is inderdaad gelukt met een splitter. Ik kwam erachter dat de box ook een aparte ingang heeft voor audiogeluid zonder dat de USB-kabel gebruikt hoeft te worden. Nu heb ik in de ene kant van de splitter de koptelefoon zitten en aan de andere kant een audiokabel richting de box. Als ik de koptelefoon wil gebruiken hoef ik alleen maar de box uit te schakelen.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan