geluid over 2 speaker setjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

tg09492

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2007
Beste Forumleden,

Ik zit met een vraag en ik heb al op het halve internet volgens mij gezocht, maar ik kan geen oplossing vinden. Ik heb een asus p5e moederbord en daarop zit een supreme FX II geluidskaartje. Ik probeer zonder splitter het geluid van mijn computer te klonen naar een 2e speaker setje, maar dit wil niet lukken. 1 set heb ik in de gewone groene front aansluiting en de andere in de zwarte rear aansluiting. Er zit een Soundmax driver op die ik gewoon van de asus site heb, maar daar kan ik niet veel bij instellen. Heeft iemand een softwarematige oplossing hiervoor?

mvg Tim

Kan niet.
Het is of je X-fi als primair of je onboard.
Beide tegelijkertijd inschakelen kan niet.

Dacht dat mijn neef dit een keer voor zichzelf gedaan had d.m.v. kroonsteentjes en/of wat soldeerwerk. Maar zo een standaard oplossing is er niet.

Beste Forumleden,

Ik probeer zonder splitter het geluid van mijn computer te klonen naar een 2e speaker setje, maar dit wil niet lukken.

De TS wil het proberen ZONDER splitter ect.

Oke bedankt voor jullie reacties, helaas dan haal ik wel een keer zo'n splitter. Maar ik dacht het vroeger namelijk ook te kunnen, dan weliswaar met een ander moederbord, etc. Dus ik dacht ik vraag het even of het hierbij ook kon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan