Geluid, processor koeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel deze kabeltjes (zie bijlage), en dan gaat het vooral om de kleinste (op Foto0059 is dat de onderste, op Foto0060 de bovenste)

Bijlagen

• Foto0059.jpg
    Foto0059.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 37
  • Foto0060.jpg
    Foto0060.jpg
    40,1 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
nee er zitten alleen nog 1 kabeltje aan met dezelfde uitgang als mijn voeding plaatje 2 dus: die van mij.

Op één van de plaatjes zie je een bosje kabels liggen. In dat bosje kabels is links de aansluiting te zien die jij hebt van je voeding naar je ventilator. Als dit niet werkt kun je via Zalman nog een extra bosje bestellen van deze dingen, en anders heb ik diegene waar ik net foto's van heb gemaakt nog wel over voor je, die stuur ik je dan gewoon ff gratis toe.

Dat zou wel geweldig zijn. Maar als ik hem bestel kijk ik eerst wel of het niet gewoon er op past. Lukt het niet dan praten we wel weer verder:D:thumb:

Als je vanaf de koelers alleen de kabel van het 2e plaatje van ronald89 hebt, dan gaat het lukken! deze klik je aan de achterkant van de zalman en het werkt. Je hoeft alleen een molex(normaal stroom) kabeltje er nog bij te doen en dat is het.

Maar is het niet goedkoper/ goed idee om gewoon alle fans te vervangen voor stillere fans?
Of krijg je die dan nooit zo stil als met een controller? Of zijn die juist stiller dan met controller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan