geluid samen opslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

crofftt

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2004
hey boys,

heb een powerpoint gemaakt met een leuk achtergrond muziekje en bij het opslaan van mijn werk merk ik dat het geluid niet mee in de presentatie wordt opgenomen:evil:

iemand een gouden raad?

thx
greetz
crofftt

Wellicht een goed idee om, om te beginnen deze vraag in de juiste sectie te zetten? (Powerpoint dus)

Dan misschien een idee om eventjes te zoeken op het forum op de combinatie van Powerpoint en geluid.

?

wat is dat nu voor een antwoord?
Een mens kan zich wel eens vergissen hoor?! Of ben je dat zelf misschien nog niet tegen gekomen? Het onthaal lijkt mij hier dus ook ondermaats. Wanneer je niet gemotiveerd bent om mensen te woord te staan, doe het dan niet. Negatieve energie kunnen mensen echt missen hoor. Maar ik ben in een milde bui en dus vergevingsgezind ... je kan het goedmaken en het mij eens deftig uitleggen. Tenslotte zijn we allemaal maar gewone mensen, die af en toe eens een mindere dag hebben. Of niet soms. Ik ga van de veronderstelling uit, dat dat laatste het geval was.
Met vriendelijke groeten,
CROFFTT:8-0:

Re: ?

Geplaatst door crofftt
wat is dat nu voor een antwoord?
Een mens kan zich wel eens vergissen hoor?! Of ben je dat zelf misschien nog niet tegen gekomen? Het onthaal lijkt mij hier dus ook ondermaats. Wanneer je niet gemotiveerd bent om mensen te woord te staan, doe het dan niet. Negatieve energie kunnen mensen echt missen hoor. Maar ik ben in een milde bui en dus vergevingsgezind ... je kan het goedmaken en het mij eens deftig uitleggen. Tenslotte zijn we allemaal maar gewone mensen, die af en toe eens een mindere dag hebben. Of niet soms. Ik ga van de veronderstelling uit, dat dat laatste het geval was.
Met vriendelijke groeten,
CROFFTT:8-0:

Hai,

In mijn beleving geef ik jou zeer vriendelijk antwoord en advies om jou verder op weg te helpen!

Wellicht zou je eens op het forum kunnen kijken op welke manier je ook antwoord kunt krijgen, als je dus net als jij in het verkeerde forum post!

:) thanks maestro 12
het was gisteren redelijk laat en ik was al zeer vroeg op.
de index van het forum zit echt boordevol, heb aan het zoeken geweest maar ik heb niet aan de jumpmenu gedacht!
sorry voor het verkeerd plaatsen van mijn berichtje en bedank voor uw hulp

greetz:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan