ikkeenjij36
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jul 2011
hallo allemaal ff een vraagje als ik via skype bel/gebeld wordt klopt het geluid niet helemaal de ander kant kan mij niet horen via headset en ik krijg het geluid wat er door komt via de boxen v an mn tv en n iet via headset door
nu lukt het helemaal niet meer na rommelen aan instelling in beheer
situatie op pc aangesloten op tv via hdmi daar loopt t geluid ook over
de headset achter in pc(moederbord)geplugd zoals het hoort
kan dus wel geluid geven mAAr niks horen ook geluid microfoon ereg zacht via ander telefoon alles wel goed binneen op tv geluid
alle moet via hdmi audio geregeld worden wie kan mij helpen om het zop in te stellen dat ik via headset kan skypen en toch geluid bij mij films heb die ik ook afspeel via pc
ben al 4 uur hier mee bezig en het lukt gewoon niet
dit alles via de onboard geluidskaart
had het vanavond heel even goed via skype maar toen kon ik dus geen geluid krijgen bij een filam of iets anders
nu al getest met 4 verschillende headsets microfoon is geen probleem maar horen via headset lukt nog steeds niet
als ik de plug eruit trek v\dan krijg ik gelijk geluid via mijn tv maar dat is nou net de bedoeling niet
gek wordt ik er van
nu lukt het helemaal niet meer na rommelen aan instelling in beheer
situatie op pc aangesloten op tv via hdmi daar loopt t geluid ook over
de headset achter in pc(moederbord)geplugd zoals het hoort
kan dus wel geluid geven mAAr niks horen ook geluid microfoon ereg zacht via ander telefoon alles wel goed binneen op tv geluid
alle moet via hdmi audio geregeld worden wie kan mij helpen om het zop in te stellen dat ik via headset kan skypen en toch geluid bij mij films heb die ik ook afspeel via pc
ben al 4 uur hier mee bezig en het lukt gewoon niet
dit alles via de onboard geluidskaart
had het vanavond heel even goed via skype maar toen kon ik dus geen geluid krijgen bij een filam of iets anders
nu al getest met 4 verschillende headsets microfoon is geen probleem maar horen via headset lukt nog steeds niet
als ik de plug eruit trek v\dan krijg ik gelijk geluid via mijn tv maar dat is nou net de bedoeling niet
gek wordt ik er van
Laatst bewerkt: