geluid speelt te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
Hallo,

Wie kan mij hierbij helpen?? Mijn muziek speelt te snel af. Als ik een cd speel dan lijkt het wel of er kinderen staan te zingen, zelf Cris Rea krijgt een poppe stemmetje, ook gaat de muziek te snel.

Heb zelf al lopen zoeken, maar kan het niet vinden.

Ik speel af op windows media player, heb ook I tunes beiden doen het zelfde. Als ik van shareaza download, heb ik het zelfde probleem. Ik heb deze pc net 2 weken, en sinds een paar dagen doet hij dit. Misschien heb ik wel iets verander, dat weet ik niet precies meer, moest de pc ontdekken :eek: Wie weet hier een oplossing voor ?

Heb windows xp media center edition

alvast bedankt
 
Zelf heb ik dat 1 keer meegemaakt, toen lag het aan de driver van de geluidskaart.
Maar dat was met een oudere machine op win 2000, waar ik de drivers erbij moest zoeken en dus net de verkeerde had voor de geluidskaart waardoor alle geluid te snelging ook het opstartgeluid.
Kijk is in je apparaatbeheer of daar geen problemen zijn.

gr marco
 
geen probleem

Hoi Marco,

Alles staat goed in aparaatbeheer, er staat geen waarschuwing of iets dergelijks bij. Dat heb ik al na gekeken. Ik denk zelf iets met mn instelling, maar ik weet niet waar ik moet zoeken, heb jij een idee ??
 
opgelost

Heb met HP gechat, en 2 geluids drivers verwijderd, opnieuw opgestart, windows zoekt zelf de drivers weer op.

probleem opgelost, de kinderstemmetjes zijn weer echte mannestemmen :D
 
perfect

Harstikke mooi dat je weer gewoon geluid hebt.
Sorry dat ik zo laat reageer, heb vandaag weinig op mijn plek gezeten en ben net thuis ( dacht ff checken )


gr marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan