Geluid springt opeens op Maximaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Goede morgen allen,

Zelf heb ik een acer apsire 5715z. Als ik op vol - druk dan neemt mijn geluid af zoals het hoort en elke keer als ik er op druk krijg ik dus ook een streepje minder te zien op mijn beeld.(logisch). Het vervelende alleen is dat ik wanneer ik soms een paar keer vaak op vol - heb gedrukt dat mijn pc geluidsloos zou moeten zijn maar in mijn geval springt mijn geluid opeens op maximaal zodra hij stil moet zijn. Iemand ervaringen hiermee ?

Wellicht is het handiger om via het luidsprekertje in je taakbalk de volume-instellingen op te roepen en te kiezen voor 'alles dempen'. Geen direct antwoord op je vraag, maar wellicht wel een oplossing.

Wat ik zo frapant vind is dat er link Vol + staat en rechts Vol - dat zou toch andersom moeten zijn of niet ?

Ach, de logica van een ontwerper is niet altijd te doorgronden...

Ach, de logica van een ontwerper is niet altijd te doorgronden...

Ja he bedankt voor je reactie verhoog. Ik heb ook een sneltoets op mijn toetsenbord Fn F8 dan staat mijn geluid op stil. Ik d8 ik vraag het hier op t forum als niemand het weet dan ga ik terug naa de winkel waar ik deze laptop een paar maanden geleden heb gekocht.

De volume regeling is softwarematig (teruggaan naar de winkel zal weinig zin hebben), je zou dus kunnen proberen de driver opnieuw te installeren.
Verder heb ik (één keer) meegemaakt dat de volumeregeling, zeg maar, rond ging.
Dus als je - bleef klikken kwam je weer bij + uit en als je + bleef klikken kwam je weer bij - uit.

De volume regeling is softwarematig (teruggaan naar de winkel zal weinig zin hebben), je zou dus kunnen proberen de driver opnieuw te installeren.
Verder heb ik (één keer) meegemaakt dat de volumeregeling, zeg maar, rond ging.
Dus als je - bleef klikken kwam je weer bij + uit en als je + bleef klikken kwam je weer bij - uit.
softwarematig ? Ik heb het over de handmatige volumeregeling he met knopjes. Dus volgens jou verhelp ik het probleem door de de geluidsdrivers nogmaals te installeren ?

Die knopjes zijn eigenlijk niets anders dan een snelkoppeling naar je mixerapparaat. Die werken niet, buiten je besturingssysteem om (m.a.w. zonder Windows werken ze dus niet).
Ik geef geen garantie dat het opnieuw installeren van de drivers werkt, maar het is een eerste mogelijkheid.

Oke bedankt voor ja advies ik ga het straks uitproberen. Mijn ingebouwde microfoon doet ook een tijdje raar en werk neit naar behoren zou het ook hiermee te maken hebben ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan