Geluid stoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

nagash

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Hallo,

sinds een korte tijd stoort mij geluid bij hoog CPU gebruik.

ik speel altijd World of Warcraft met op de achtergrond Winamp, sinds een tijdje stoort het geluid enorm als ik dit doe. tevens ben ik er vandaag achter gekomen dat het geluid stoort als ik op www.watchxonline.com op full screen kijk dat het geluid dan ook stoort.

dus het lijkt er op dat mijn geluid stoort als ik veel geheugen gebruik.

ik heb hier nooit eerder last van gehad. weet iemand wat ik hieraan kan doen?

wat ik al heb gedaan:
- Windows media player gebruik
- met msconfig verscheidene programma's niet laten opstarten
- gedefragmenteerd
- schijfopruiming
- driver opnieuw geinstalleerd
- Mcafee laten scannen

ik heb geen nieuwe dingen de laatste tijd geinstalleerd

alvast bedankt!

Je kunt kijken of er geen kabeltjes in de buurt van de geluidskaart/chip hangen.

maar de kast is al in geen maanden open geweest of verplaatst.

en dan zou mijn geluid toch altijd moeten storen?

Tsja het is wel vreemd, wellicht gebruiken zij een codecje wat bij jou niet helemaal goed werkt / bijgewerkt is. Maar dat blijft gissen.

ik heb niks veranderd dus ze gebruiken nog steeds de zelfde code wat voorheen ook gewoon werkte

wat ik nog heb geprobeerd:
- online scan van Eset
-malware verwijderen met Spybot, Ad-ware en Super anti spyware
-ATF cleaner voor het opschonen van harde schijf

niks heeft geholpen, nog steeds als mijn PC veel moet laden stoort het geluid enorm.

Geen ideeën verder.
Bij de pc bij ons thuis die krakend geluid vertoonde was het waarschijnlijk de geluidskaart, nieuwe kaart gekocht en de problemen waren weg. Maar dit krakende geluid was dus constant, het maakte niet uit welk programma je gebruikte.

is er niemand die mij kan helpen?

ik heb nu zelfs mijn geluidskaart veranderd, ik had een onboard maar hiervoor heb ik een nieuwe er ingedaan en de onboard uitgezet.

tevens heb ik mijn geheugen uitgebreid naar 5 gig en nog niks...

help me ik word gek.... :(

Die website doet bij mij normaal dus daar ligt het niet aan in ieder geval. Tsja als een andere geluidskaart al niet helpt dan zou de storing nog in het moederbord kunnen zitten maar dat is lastig te bepalen uiteraard. Het blijft inderdaad vreemd dat het zo ineens is.
Hopelijk hebben andere nog ideeën :thumb:

zou je kunnen kijken of hij bij jou stoort als je deze op groot beeld bekijkt?

http://www.watchxonline.com/media/224-the-office-101-pilot.php

want niet alle dingen storen bij mij maar deze in ieder geval wel.

want ik dacht misschien ligt het wel aan mij WoW client, dus weer 4 uur later met opnieuw installeren maar nog steeds de zelfde problemen!

ps. het is echt een geniale site :)

Dus niet eens alles stoort :eek: Zeker weird. Stukje Simpsons zonder problemen de link die jij gaf ook geen problemen, klein of full screen.

Inderdaad wel geinig al die shows etc. :)

vreemd allemaal het ligt dus wel degelijk aan iets in mijn PC. ahhhhh irritant dat ik er maar niet achter kom wat het nu is!

maar iig bedankt voor je hulp!

Ik heb de X-Fi geluidskaart vervangen door de Asus Xonar D2X, omdat de X-Fi kaart regelmatig begon te kraken en te scheuren, en vervolgens volledig uitviel. Echter bij de Xonar kreeg ik het zelfde fenonmeen. Bleek na onderzoek de Hewlett Packerd printerdriver de boosdoender te zijn. Oplossing was/is voor mij; de printer via netwerkkabel aan een switch/router aansluiten, vervolgens de printerdriver geheel van het systeem deinstalleren en daarna de printer als netwerkprinter installeren. Probeer eerst dus alleen de standaard driver met minimale opties. Bij mij is het probleem opgelost.

Veel succes,

R

is er niemand die mij kan helpen?

ik heb nu zelfs mijn geluidskaart veranderd, ik had een onboard maar hiervoor heb ik een nieuwe er ingedaan en de onboard uitgezet.

tevens heb ik mijn geheugen uitgebreid naar 5 gig en nog niks...

help me ik word gek.... :(

ik heb het probleem gevonden!

ik had een verouderde bios

bedankt voor alle hulp!

Een BIOS update die het storen ineens verhelpt? Vreemd, maar als het helpt dan helpt het. :D

ja ik stond er ook versteld van!

maar jah ik ben er zeer blij mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan