Geluid uitgang kraakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo allemaal,

Sinds al best een tijd heb ik last van het volgende probleem: Als ik oordopjes of hoofdtelefoons in het groene geluidsgaatje doe, heb ik last van gekraak en gepiep. Als ik dan die oortjes in heb, dan hoor ik constant een soort gekraak en gepiep, vrij hard ook, en ik heb geen idee hoe het komt. Waarschijnlijk ligt dit aan het gaatje, want aan de achterkant van de computer heb ik dit probleem niet. Heeft iemand enig idee wat dit is?

Mvg,

Jeremy Kok

Beetje contactspray erin en die jack een aantal keer in en uit halen kan helpen, denkelijk gewoon een contactprobleem.

Het kan zijn dat er een beetje stof in de geluidsinput zit, blaas eens stevig in het gaatje, misschien dat het helpt.

Onderwerp verplaatst van multimedia naar de geluidskaarten afdeling

En welkom op Helpmij.nl:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor jullie antwoorden, de simpele oplossing was gewoon even te blazen haha! Nogmaals bedankt!

Mvg,
Jeremy Kok

Beste Jeremy, ik heb hetzelfde probleem gehad, problemen ontstonden met de jack aan de voorkand en na enige tijd ook met de jack aan de achterzijde. Totdat iemand mij opmerkte dat er in mijn kamer een hoog geluid waarneembaar was, wat ik zelf niet hoorde "vreemd" maar was niet aanwezig als mijn PC uitstond. Uiteindelijk bleek het de Pwr supply van mijn PC te zijn. na het vervangen van deze was ook mij geluids probleem opgelost, dit alles klinkt achteraf logisch. Maar pas op hoeft bij jou niet te zijn, maar ik dacht om het toch even te plaatsen, succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan