Geluid uitgeschakeld, programma niet terug te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

daandiebanaan

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
28
Wist niet goed waar ik het neer moest zetten en aangezien het om een laptop met vista gaat heb ik het hier neergezet, het spijt me als dit niet goed is.

Ben bezig geweest met geluid van een laptop naar een tv krijgen, dat werkte niet maar dat is een ander verhaal ;)

Na een beetje kijken en aan klooien heb ik een van de programma's voor geluid uitgeschakeld, dit was het programma wat het geluid op de pc verzorgde. Nu heb ik dus helemaal geen geluid meer en kan ik het programma niet terug vinden, wat natuurlijk erg vervelend is.Ik heb hem alleen uitgeschakeld en niet de installatie ongedaan gemaakt.
Kan het ook niet terug vinden in het lijstje apparaatbeheer.
Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?:confused:

Groetjes,

Danielle
 
als je dit bedoeld: start / uitvoeren typ: mmsys.cpl
en anders sndvol.exe ..
 
Laatst bewerkt:
Daar staat hij dus niet meer tussen, het waren gewoon de luidsprekers. Deze zijn dus uitgeschakeld en nu nergens meer in te schakelen met het gevolg dat er geen geluid meer is :( Iemand nog een andere tip?

Danielle
 
Is het ook niet mogelijk om de tijd terug te zetten met systeemherstel?
 
Ik heb de driver gedownload en na het opnieuw opstarten deed hij het weer! Probleem is dus opgelost wat wel fijn is :D
 
Kijk even of er in apparaatbeheer ergens gele uitroeptekens of vraagtekens staan
 
Ja die stonden dus nergens, en er was nergens een probleem!:) Dat was ook het vervelende!
 
Open dan je geluidsmixer en kijk even of er egens "dempen" aangevinkt staat
 
Nee dat was ook niet het geval, dan had ik het wel gevonden :)
Maar het probleem is opgelost nadat ik de driver opnieuw geïnstalleerd heb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan