Geluid uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Bestaat er een programma voor vergeetachtige personen, dat het geluid van de pc tussen tien uur 's avonds en 8 uur 's morgens automatisch uitschakelt?

terwijl de pc aan staat of niet ?
als je gewoon de boxen bedoelt sluit alles aan op een steker blok met zo'n schakkelaar
en als de pc aan blijft koop dan een tijd-schakelaar en sluit je daar de boxen op aan en dan rond een bepaalde tijd zetten en dan gaan de boxen uit

volgens mij is er geen programma die het geluid uitzet

Ja, ik zoek toch een programma voor als de pc aanstaat. Boxen is niet aan de orde want het gaat om een laptop waarop ik het zou willen doen. Hij doet zowat dienst als terminal server, vooral voor een andere laptop waarop ik geen geluid heb omdat het niet wordt ondersteund daar, maar als het laat wordt en ik vergeet die laptop die nu als server dienst doet, dan krijg ik troubles met de buren en huisgenoten en dat wil ik niet:p

waarom zet je dan je geluid je niet uit als het alleen als server dient
verder zijn er geen programma's om je geluid automatisch uit te schakelen
weet niet of je er muziek opluisterd maar

oordopjes ?? als je die erin houd hebben je buren enz. erg geen last van en jij kan je muziek luisteren neem aan dat je op 1 plek stationeert en niet steeds verplaats en dan als nog oordopjes zijn niet echt zwaar :P

Geluid staat niet uit omdat het geluid op de client niet werkt.

voor oordopjes is de afstand dan weer wat te groot :S

weet niet hoe groot je budget is
maar je kan kijken voor wireless hoofdtelefoon
of zo'n gratis agenda programma
en dan rond om de tijd dat je naar bed gaat
in je agenda zetten
"geluid uit zetten " en dan popt dat rond om die tijd op en dan vergeet je het niet meer
teminste zo doe ik het als ik belangrijke afspraken heb ben nog al een zeef :P

Ja, ik heb zo'n wireless hoofdtelefoon. Maar die staat gestationeerd bij de tv, en er is een beetje te weinig plaats voor op het plekje waar de laptop nu staat.

Ook die herinnering heeft weinig zin want dan vergeet ik 't weer wanneer ik de laptop niet heb aanstaan op dat moment...:p

Na lang goed zoeken heb ik hopelijk je probleem oplost
en het vergaat in de naam Goodnight timer ;)

dit is een programma dat naar verloopt van zoveel [ seconde,minute of zelfs uren] je geluid naar een gewenst niveau zet voor jou geval dus 0% ;) je kan zelfs kiezen of hij je pc uitschakeld of juist niet

http://goodnight-timer.immortal-software.qarchive.org/_download2.html <- this een freeware tooltje dus ;) ik hoop dat je hier wat aan hebt

succes :thumb:

moet je niet vergeten programma aan te zetten he :P

Laatst bewerkt:
jammer, maar hij zet enkel het geluid uit en niet weer aan. Is maar 1 optie om het aan te zetten en dat is bij het herstarten, maar dat is helaas ook niet de bedoeling als ik na tien uur 's avonds mijn pc herstart ofzo :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan