Geluid valt steeds weg na een paar minuten bij Skype.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, als ik met iemand via skype praat (via de webcam) valt het geluid van de tegenpartij steeds na een paar minuten weg. De ene keer 2 minuten de andere keer 19 minuten en alles daar tussen. We hebben allebei dezelfde webcam (http://www.logitech.com/index.cfm/38/3057&cl=be,nl), net gekocht! Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb de webcam al een keer opnieuw geinstalleerd. Ook is mijn net nieuwe pc (Vista 32 bits, 3 gig geheugen, quad processor) al twee keer spontaan opnieuw opgestart tijdens een skypegesprek waarvan er 1 keer een blauw scherm verscheen! Ik heb UPC Power (6 mbit snelheid).
 
Laatst bewerkt:
handig zou zijn dat je de foutmelding hier zet daar hben wij iets aan namelijk.
 
Ik neem aan dat je bedoelt van het blauwe scherm? Daar had ik geen tijd voor om op te schrijven want hij startte vanzelf weer op.
 
Messenger werkt ook niet

Als ik het via Messenger doe doet ie het heel even en dan sluit Messenger (Windows Live Messenger) opeens af en zegt dat er een probleem is....... Echt niemand een idee?
 
Foutmelding

Hij is weer afgesloten met een blauw scherm. Vista gaf na het opstarten de volgende melding:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000007e
BCP1: C0000005
BCP2: 9A4A0DE4
BCP3: 8ADBF434
BCP4: 8ADBF130
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini062608-01.dmp
C:\Users\Monique & Denise\AppData\Local\Temp\WER-109500-0.sysdata.xml
C:\Users\Monique & Denise\AppData\Local\Temp\WER1AC1.tmp.version.txt

Kan iemand hier misschien iets mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan