Geluid valt uit na 10 min - 2 uur

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovanderh

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2012
Beste lezers,

Het geluid van mijn PC werkt in eerste instantie prima wanneer ik mijn pc opstart.
Echter valt mijn geluid op een geve moment uit. Er is geen touw aan vast te knopen wanneer en waarom dit gebeurd.
Soms is het al na 10 minuten maar soms doet het geluid het 2 uur lang.
Ik heb in apparaatbeheer 2x High definition audio apparaat staan en heb de installatie al een keer ongedaan gemaakt en de pc opnieuw opgestart.
Windows installeerde drivers opnieuw maar het probleem blijf bestaan.

Txt file gemaakt met Speccy van mijn pc:
http://www.kenyakinderen.nl/speccy.txt

Weet iemand waar het aan ligt?
Alvast bedankt voor de moeite en de hulp.

Met vriendelijke groet,
Marco van der Haar

Hoe lang heb je dit probleem al..?

P.S: Ik zou even je licentie-code in het txt-bestand verwijderen..

Ik heb het probleem nu enkele maanden. Eigenlijk is het sinds dat ik nieuwe speakers gekocht heb. Nu heb ik een Logitech Z506 setje.
Bedankt voor de tip van de licentiecode. Had er niet aan gedacht dat die erbij staat.

Als je dus je oude speakers aansluit heb je geen last van deze uitval..?
In hoeverre is verschilt de aansluiting van de oude set met de Logitech..? Met de Logitech nog meer aangesloten naast de 3,5 mm jack..?

Ook met de oude speakers heb ik hetzelfde probleem. Denk dat het moment dus puur toeval is.
Ik heb alleen de 3.5mm jack aangesloten. Geen andere zaken als microfoon o.i.d.

Ik heb ook zowel de voorzijde als achterzijde ingang geprobeerd maar beiden met hetzelfde resultaat.

Ik las je eerdere reactie anders, dat kwam op mij zo over als dat dit probleem was ontstaan nadat je de Logitech speakers had gekocht, vandaar mij vraag..
Als je een nieuwe gebruiker aanmaakt ( config-scherm => gebruikeraccounts => accounts beheren => nieuw account aanmaken ), heb je onder dat nieuwe account dit probleem dan ook..?

Ik heb bovenstaande drivers opnieuw geinstalleerd maar het probleem is nog niet opgelost.
Wel ben ik er achter gekomen dat ik wel weer geluid krijg als ik een heel goedkoop speakertje aansluit wanneer mijn geluid van de Logitech gestopt was.
Is dan toch mijn Logitech setje kapot? Of kan het toch iets in de instellingen zijn?

Wat doet het systeem als je doet wat ik je eerder vroeg ( zie mijn vraag hierboven ) ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan