geluid van laptop afspelen op andere PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaarsDesign

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Hallo,

De titel zegt het eigenlijk al.. Ik wil het geluid van mijn laptop op de Surroundset van mn PC afspelen, maar kan geen enkel programma'tje vinden die dit kan. Weet iemand iets?

Het zit in de standaard bluetooth mogelijkheden van windows7, maar ik krijg dit niet aan de praat.. :confused: De bluetooth adapter van m'n pc is eigenwijs (sitecom).

Ik weet dat het via bluetooth zonder vertraging kan, zou mooi zijn als dat via netwerk ook zo is...
Bedankt!

Laatst bewerkt:
Over welke windowsen gaan het??

Trek gewoon de kabel eruit en doe hem in je laptop floola

Over welke windowsen gaan het??

Trek gewoon de kabel eruit en doe hem in je laptop floola

tja.. zou mooi zijn he ;) 't probleem is dat mn laptop geen 5.1 surround kaart en aansluitingen heeft

m'n laptop is win7 home 64bit en m'n computer win7 ultimate 32bit

tja.. zou mooi zijn he ;) 't probleem is dat mn laptop geen 5.1 surround kaart en aansluitingen heeft

m'n laptop is win7 home 64bit en m'n computer win7 ultimate 32bit

Misschien zijn er ook kabelmogelijkheden? Welke uitgangen heeft je laptop allemaal?

Misschien zijn er ook kabelmogelijkheden? Welke uitgangen heeft je laptop allemaal?

er zitten qua geluid alleen 2 koptelefoon poorten, een HDMI poort en een microfoon poortje in, maar het ging mij juist om het draadloze ;)

ik weet zeker dat het kan met bluetooth: het werkt tussen m'n telefoon - laptop, dus dan moet laptop - desktop ook wel mogelijk zijn denk ik. het zit nl standaard in windows 7 het werkt alleen niet

Je krijgt dit te zien als je met een andere PC verbinding maakt via bluetooth "Geluiden van deze computer afspelen op de doelcomputer", of "Geluiden van de doelcomputer afspelen op deze computer".

het is dus mogelijk, maar werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan