Geluid via 2 geluids installaties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginojo

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
hallo allemaal,

Ik heb op mijn bureau 2 geluidsinstallaties, 1 daarvan is mijn dock voor mijn dell inspiron duo en de andere een dock voor mijn ipod, op mijn dell dock zit een audio uit en op mijn ipod dock een aux in, ik kan nu wel geluid va mijn dell dock op mijn ipod dock afspelen maar dan is mijn dell dock stil, kan ik er ook voor zorgen dat het uit allebei kan komen? :confused:

Ik hoop dat jullie kunnen helpen,
Ginojo

Zoals jij dat wilt gaat niet.
Je kan wel vanaf de dell inspiron deze stekker plaatsen en zo het geluid naar beide doorsturen.

@jackall: ik ben bang dat dat ook niet gaat, want er zit op mn dell dock geen aux in. alleen uit. :( er zit in het dock wel een usb ingang, is er niet iets van een usb to audio out converter? :confused:

Ik heb gemerkt dat installaties onderling soms vertragingen kunnen hebben en je dus een soort echo kunt krijgen.

owja, daar had k nog niet over agedacht.... :(
maar ik denk nu ok dat het niet mogelijkis, want na heeel veel prullen, is het wel gelukt om het via en andere geluidsinstallatie te krijgen terwijl het audio-uit stekkertje erin zit, maar allebei tegelijk lukt niet denk ik... :(

maar tog bedankt voor jullie hulp...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan