Geluid via externe speakers ( laptop )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkado

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
3
Hallo,

Ik heb recentelijk een nieuwe laptop gekocht, nu wou ik graag het geluid laten lopen via mijn externe speakers, Ik weet dat het kan met mijn speakers ( logitech X-230 )
De vraag is alleen hoe?
Wie kan me helpen met deze simpele ( maar blijkbaar toch moeilijke want op een ander forum word er niet op gereageerd ) vraag?

Alvast bedankt :)
 
Rikkado,
Ik mag aannemen dat je de speakers en de bass-box onderling aangesloten hebt en de voeding in het stopcontact.
Vervolgens blijft er kabeltje over met een 3,5 mm telefoonplug.
Deze steek je in de audio-uitgang van je laptop.
Vervolgens controleer je hoe de mute knop staat en zorgt dat die niet op mute staat (verschilt per laptop) Als laatste dkun je met de volumeregelaar van de laptop (Bureau-acc - entertainment - volumeregelaar) en de volumeregelaar op een van de speakers het weergavevolume regelen. CD in de speler die, als het goed is, op autostart is geconfigureert.
Succes, Ton
 
Bedankt voor de snelle reactie ton,
De speakers werken gewoon op m'n xbox360 etc dus die zijn goed aangesloten.
Kabeltje gewoon in de koptelefoon indd.
Volumeregeling is ook goed want ik heb wel geluid uit mijn laptop speakers.
met kabel erin blijft het geluid lopen via mijn laptop speakers, ik heb zelf het idee dat er ergens geselecteerd moet worden dat het geluid moet lopen via de koptelefoon uitgang.
 
Ok, ik denk dat je het verkeerde gaatje hebt of niet ver genoeg durft door te drukken. De interne speakers worden normaal uitgeschakeld bij het insteken van de externe speakers of hoofdtelefoon.
 
Tis niet waar, Groen Groen, Het lijkt zo simpel :eek:
Maar het was zwart die ik helemaal over het hoofd heb gezien.

Soms is het wel erg simpel :)

Toch Bedankt Ton :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan