Geluid weg na installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueDolphin

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2003
Berichten
8
Hallo,

Ik heb een nieuwe harddisk in mijn computer (2002) gezet. Vervolgens de XP SP2 versie van mijn laptop geinstalleerd. Nu heb ik geen geluid meer. De geluidskaart is onboard en staat enabled in de BIOS. Hoe krijg ik hem aan het werk?:eek: :
 
Geplaatst door Bertus
drivers die op je moederboard cd staan installeren


Dan zal hij toch de kaart wel laten zien echter met een uitroepteken erachter Bertus of heb ik het mis??
 
Geplaatst door Raymond Bos



Dan zal hij toch de kaart wel laten zien echter met een uitroepteken erachter Bertus of heb ik het mis??


dat gebeurd volgens mij pas als de drivers geinstalleerd zijn of heb ik het mis??:D
 
De opmerking van het installeren van de driver vanaf de 'oude' systeemdisc was eenvoudig en geniaal. Ik kreeg bij het installeren echter wel een melding dat er een confict kan ontstaan en Windows instabiel kan worden. Ik heb doorgeklikt en het geluid is er.

Nu lijkt het echter wel (heb ik ook eerder op de oude harde schijf gehad) alsof sommige programma's twee of drie keer opstarten. De internet browser (Firefox) verschijnt, valt weg en verschijnt weer... vreemd. Maar ik heb geluid!

Bedankt,

Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan