Geluid weg via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het inmiddels weer gedownload, maar nog steeds geen geluid

Laatst bewerkt:
Als ik dat zo lees, zijn er meerdere mensen die er problemen mee hebben. Is er een andere versie van Flasplayer of andere software niet een mogelijkheid?

Ik heb Mozilla Firefox geinstalleerd, maar hier moest ik ook weer dezelfde Flashplayer installeren, dus ook hier geen geluid.

Het probleem zit in Flash of in de drivers van de geluidskaart/chipset van het moederbord. Mogelijk lost het updaten van de geluidskaart/chipsetdrivers het probleem op.

bij apparaatbeheer: startmenu>rechtermuisknop op computer>eigenschappen>apparaatbeheer>doorgaan>ontvouw ''besturingen voor geluid, video's en spelletjes''> rechtermuisknop op degene waar ''audio'' in de naam voorkomt> stuurprogramma's bijwerken>automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken. Nu wordt er gezocht of er nieuwe stuurprogramma's zijn.

Heb je een link hiervan of kun je me zeggen waar ik moet kijken?

Als je weet wat voor laptop je hebt, kun je dat dan hier posten?

Wij kunnen uw computerconfiguratie niet zien, u moet ons voorzien van het merk & typenummer.

Blijkbaar heb je een Acer, ga na de website van acer en zoek de drivers m.b.v. het typenummer van de laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan