geluid werkt helemaal niet..helppp

Status
Niet open voor verdere reacties.
oef ik word geroepen hjierbeneden....ik kom zo........ik denk dat iik wipzip moet downloasen.....ik kom zo...

pfff niet eens op gelet.
als ik moet zippen pak ik meestal deze en zoveel zip ik niet.

ik snap alleen niet hoe ie erbij komt dat je voor drivers moet betalen?

Hoi,

Ik ook niet maar denk dat hij nog vrij jong is en erg voorzichtig.
Ik zip ook niet veel.
Modag

hoi hoi,

ben er weer....ehm klopt, volgens mij is daar ook iets mis mee....ik heb het volgende gedaan:
heb de gegeven ingevoerd en heb daarna op sound driver geklikt
vervolgens is dat op bureaublad verschenen en als ik dat 'downloade' dan staat er een buy-teken

ik probeer het weer even...

groetjes:confused:

Hoi,

ik zal hem ook even downloaden en kijken want een koop tekentje?

Modag

Inmiddels gedaan en ik kan hem gewoon openen hoor dus er gaat wat fout bij je

Laatst bewerkt:
ik heb de sounddriver opnieuw gedownload en krijg dan openen en opslaan, heb gekozen voor opslaan....ik voel me beetje wanhopig want weet niet wat ik verkeerd doe ;(

hoi,

als ik het open krijg ik verschillende icoontjes, waaronder data1 en data 2 met drie boekjes als tekening, vista met een map als tekening ed....is dat goed?

ik heb de sounddriver opnieuw gedownload en krijg dan openen en opslaan, heb gekozen voor opslaan....ik voel me beetje wanhopig want weet niet wat ik verkeerd doe ;(

Niet wanhopen we komen er wel uit je krijgt hem dus wel gedownload en je kan hem opslaan en dan zie je hem als zip bestand staan?
Je hebt toch wel windows xp want waar jij allemaal mee komt dat krijg ik dus niet
hoe groot is je e-mail bus?
Modag

Laatst bewerkt:
dank je wel....

ik krijg hem denk ik dus wel gedownload, maar dan verschijnt er een icoontje op bureaublad. als ik het dubbelklik dan staat er boven de naam met .zip en daarachter (WinRAR evaluation)

groetjes....

Ik heb gewoon een hotmail account met standaard grootte maar hij is nog leeg en 5 GB en ik heb windows XP.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Stuur mij even een e-mail als je wil.staat links bij het icoon

Modag

Hoi,

Als het goed is is of komt hij nu bij je binnen even de uitleg lezen en dan kan je hem installeren.
Hoop dat het de goede is ik lees wel of het gelukt is.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan