geluid werkt helemaal niet..helppp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Modag,

Ik heb het nog niet binnen. Het is ongeveer 5 minuten geleden verstuurd dus ik denk dat ik nog even moet afwachten.

Je hoort van me als het over 5 a 10 minuten nog niet binnen is. Als het wel binnen is hoor je later van me of het gelukt is.

Groetjes.

Hoi,

Ga op onderzoek uit wil ook weinig lukken he maar geduld komt goed.

Modag

Haha ja het lijkt mijn dagje niet. Alhoewel ik vandaag voor een andere laptop geweldig geholpen ben op deze site dus weet zeker dat het hier ook goed komt. Voor de zekerheid stuur ik je mijn emailadres opnieuw toe mocht daar de fout liggen.

Benieuwd of het lukt, had hier eenzlfde probleem lang geleden..

Hoi Nieck, vast wel gezien de hulp hier.

Madog, Ik heb het binnen. je hoort zo weer van me.

Ik heb het gedownload en op bureaublad opgeslagen.

Wat nu?

Ik krijg namelijk verder geen stappen te zien die ik moet ondernemen.

Hoi,

DEze moet je openen dan kan je opgeven in welke map dit uitgepakt wordt en van daaruit kan je dan installeren.

Modag

Ik voel me echt heel dom maar kom echt niet verder.

Het is dus opgeslagen als map en als ik dat open kan ik op de map sound driver klikken en dan krijg ik allerlei icoontjes. Welke van die moet ik dan installeren? Mocht je er echt moe van worden kan ik het ook laten tot een andere keer :confused:

Hoi,

Je moet je niet dom gaan voelen hoor we hebben allemaal moeten leren als het goed is staat er een set-up icoon bij staat er ook bij geschreven hoor die moet je hebben.

Modag

Mag ik vragen hoe oud je ben

Hoi,

YESSS! Het is gelukt. Heeeeel erg bedankt. EINDELIJK geluiiiiiid. Ik ben echt heel blij, nee superblij, met je hulp. Ik heb deze site echt vandaag pas ontdekt en had nooit geweten dat dit op deze manier kon. Super. Verder inog een ding: echt heel erg sorry voor de tijd en moeite en wie weet tot een andere keer....

Ps. ik ben 25

groetjes,

stemmertje

Hoi,

Ben blij voor je maa rhet blijft vreemd dat het bij toshiba zelf niet lukken wou maar ja zo kan het ook zou wel die site in je badwijzers opnemen altijd makelijk.

Tot de volgende keer.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan