Geluid werkt, maar .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Sinds vandaag heb ik een klein probleempje met het geluid. Ik heb al wat geprutst met mijn geluid, omdat het opeens niet meer werkte. Dus ik de driver opnieuw geinstalleerd ( en verwijdert natuurlijk), toen opnieuw opgestart.. Nu is het punt een beetje dat Winamp zonder problemen muziek afspeelt ( op het foutje na van winamp dat die een niet bestaande chipset van geluid wil gebruiken..) Maar als ik de laptop harder wil zetten, dan is dat icoontje verdwenen rechts onderin. Dus ik naar Configuratiescherm, naar geluid opties gegaan, En toen dit:

40453638hb7.jpg

Iemand een oplossing voor dit?

Chipset driver van de laptop geinstalleerd?

Laptop met AMD processor en NVDIA chipset?

Probeer het volgende...

in het apparaat beheer klik je met rechts op de Realtec High Definition Audio en dan voor Stuurprogramma bijwerken.. (en evt. stuurprogramma eerst verwijderen)

Als ik namelijk op coprocessor en driver op Google ga zoeken kom ik op AMD en Nvidia forums uit. Denk dat je toch een driver mist of een driver moet updaten.

Als ik namelijk op coprocessor en driver op Google ga zoeken kom ik op AMD en Nvidia forums uit. Denk dat je toch een driver mist of een driver moet updaten.

Coprocessor is van de 2 cores, dat windows de 2 cores ondersteunt, maar dat werkt gewoon dus dat is geen reden tot panic, en die Unknown driver heb ik geen idee van wat het is. Het zou mijn remote control op Bluetooth kunnen zijn. Maar die gebruik ik toch niet..

Laatst bewerkt:
Probeer eens deze drivers te installeren. Wellicht haalt het niets uit, maar dan weten we dat zeker. Uiteraard eerst de bestaande drivers voor zover die geïnstalleerd zijn verwijderen en even CCleaner draaien.

Probeer eens deze drivers te installeren. Wellicht haalt het niets uit, maar dan weten we dat zeker. Uiteraard eerst de bestaande drivers voor zover die geïnstalleerd zijn verwijderen en even CCleaner draaien.

Ben de driver aan het downloaden. Ik heb de bestaande driver al verwijderd. Dus we zullen over 15 min wel zien (trage servers van realtek :()

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan