Geluid werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

robjuh007

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Hallo,

mijn geluid op me pc doet het niet goed. Ik heb een nieuw 2.1 setje eraan. Bij het vorige 2.1 setje deed het geluid het ook niet goed. Het gaat namelijk zo. Soms doen beide speakers het, op dit moment doet alleen 1 speaker het maar. Dat is gewoon minder mooi als uit 2. Ik heb geprobeerd de stekkertjes van de speakers in de subwoofer te wisselen, dan wisselen de speakertjes om, het geluid dus ook. Als ik mijn mp3 eraan doe doet alles het normaal. Het ligt dus aan me geluidskaart denk ik? Ik heb ook gekloot met de sound effects in het programmaatje van Asus (zie afbeelding) De geluidskaart heeft 6 gaatjes.
Who knows what happened??:shocked:

Rob

Ik zie geen foto hier bij, maar er van uitgaande dat je dus een geluid kaart van Asus er in hebt zitte. Heb je alle geprobeerd de stuurprogramma te verwijderen en opnieuw te installeren? 2.1 zou heel simpel moeten gaan en alleen in de groene port aangesloten moeten worden.

Als het opnieuw installeren van de stuurprogramma niet werkt controleer of de ASUS control panel wel de 2.1 speaker instelling heeft en niet 5.1. Ander vrees ik is je geluidskaart kapot. :shocked:

aah, geluidskaart denk ik toch kapot. ik zie wel wanneer ik er een nieuwe indouw.
Topic kan gesloten geworden.:thumb:

bedankt!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan