Goedenavond.
Ik wil natuurlijk snel antwoord want dit was helemaal niet mijn bedoeling..
Een aantal dagen geleden begon ik een spelletje te spelen op een nieuwe monitor (22'') en dat was de eerste keer dat de PC die inmiddels al 8 jaar oud is daarmee werkte.
En het ging niet goed.
Ik besloot om XP er opnieuw op te zetten.
Eerst het verwijderen van C:/ en daarna de installatie op C:/ (Waaronder nóg een formatie)
Maar toen kreeg ik een blauwgroen gestreept scherm, en vervolgens een zwart scherm.
Fijn, de drivers zijn niet goed. Dan maar Vista op een 8 jaar oude PC.
Hier werkt alles prima maar én traag én mijn geluid is weg.
Ik heb alles al geprobeerd om het geluid terug te krijgen zoals het zoeken naar chipsets voor de K8V-X SE en ik weet ook niet precies welke boxjes van Labtec ik heb.
Tevens staan er geen tekens in apparaatbeheer aka devmgmt.msc
Ik heb geen CD-rom meer van mijn moederbord. Althans, ik kan deze niet vinden.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!
EDIT : Ik heb zojuist ergens een driver vandaan gehaald en deze geeft als melding dat het stuurprogramma helemaal niet is gevonden.
Vreemd? Heeft iemand een idee?
Ik wil natuurlijk snel antwoord want dit was helemaal niet mijn bedoeling..
Een aantal dagen geleden begon ik een spelletje te spelen op een nieuwe monitor (22'') en dat was de eerste keer dat de PC die inmiddels al 8 jaar oud is daarmee werkte.
En het ging niet goed.
Ik besloot om XP er opnieuw op te zetten.
Eerst het verwijderen van C:/ en daarna de installatie op C:/ (Waaronder nóg een formatie)
Maar toen kreeg ik een blauwgroen gestreept scherm, en vervolgens een zwart scherm.
Fijn, de drivers zijn niet goed. Dan maar Vista op een 8 jaar oude PC.
Hier werkt alles prima maar én traag én mijn geluid is weg.
Ik heb alles al geprobeerd om het geluid terug te krijgen zoals het zoeken naar chipsets voor de K8V-X SE en ik weet ook niet precies welke boxjes van Labtec ik heb.
Tevens staan er geen tekens in apparaatbeheer aka devmgmt.msc
Ik heb geen CD-rom meer van mijn moederbord. Althans, ik kan deze niet vinden.
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!

EDIT : Ik heb zojuist ergens een driver vandaan gehaald en deze geeft als melding dat het stuurprogramma helemaal niet is gevonden.
Vreemd? Heeft iemand een idee?
Laatst bewerkt: