Geluid Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

AntonioTM

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Heya,

Ik heb vandaag per ongeluk mijn services uitgeschakeld, na veel moeite weer in kunnen schakelen.
Alles doet het, behalve het geluid.

Windows geeft aan dat de drivers goed zijn, alle drivers alsnog opnieuw geinstaleerd. Zonder resultaat.
De services, waaronder de Windows Audio draaien gewoon.

Muziek vanuit VLC speelt af, er komt alleen niks binnen op de mixer van Windows 10.
Echter geven andere programmas, zoals Adobe Audition aan dat ze niet kunnen afspelen, ook de testtoon van windows kan niet worden afgespeeld.
Hier ook gespeeld met bit en kwaliteit, aantal hz veranderd. Geen resultaat.

Is er iemand met een oplossing?

Groetjes,

Antonio

Probeemoplossing Windows 10 geprobeerd? Hardware en geluiden?

Nogmaals gerund!
Zegt nu dat AudioService niet reageert, en probleemoplosser kan het zelf niet oplossen...
Enig idee hoe te fixen?

Echt alles geprobeerd. Ook zojuist de driver drict van de fabrikant opnieuw geinstaleerd. Asus ROG trouwens.
Ik heb een kleine doorbraak, via FL Studio, om beats te maken, heb ik als audiodevice ASIO4ALL gekozen. Hierdoor werkte mijn speaker van laptop zelf wel.
Echter is dit alleen in FL Studio en wil ik wel mijn interface gebruiken voor geluid.

Zowel mijn interface als ingebouwde hardware werken niet mee :(

Kom ik weer...

Normaliter als ik een hoofdtelefoon aansluit aan de normale jackingang van mijn laptop, krijg ik een programma waarin ik kan kiezen of het een microfoon, koptelefoon of luidsprekeruitgang is.
Dit heb ik nu niet meer en weet ook niet hoe deze heet. Iemand een idee?

Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig en geen screenshots o.i.d.

Die audioservice komt helemaal niet meer voor maar Windows Audio weer wel en "running".

Met deze tool kun je een sfc /scannow en een Dism uitvoeren, probeer dat eerst.
https://www.thewindowsclub.com/your-download-of-uwt4-will-start-in-5-seconds

Wil dat ook niet, probeer de gratis versie van de Windows Repair tool.
https://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Loop ook de instellingen eens na van de audio want voor de rest werkt het allemaal, rechtermuisklik audio pictogram systemtray, geluiden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan