geluid wordt geregeld met muis, hoe uitzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurrie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
hoi,

sinds een week geleden wordt het geluid op mijn computer geregeld met de muis, volume is sroll wiel, mute is scroll indrukken. Nu is dit erg vervelend wanneer ik op internet zit en naar beneden wil scrollen, het geluid gaat dan zachter en er gebeurt verder niks. Ik heb al een beetje gezocht, maar kon nergens vinden hoe ik dit uit kan zetten. Ik heb ook geen idee hoe dit gekomen is:confused:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.

Tja, ik denk dat er onbedoeld in het muismenu een instelling aan de diverse regelaartjes is toegekend. Ga opzoek naar het muismenu en ken andere functies toe aan de diverse knopjes.

als je met muismenu bedoelt: configuratiescherm>muis, dan kan ik die opties niet vinden. Of is het muismenu iets anders?:o

Nee, dat hangt van je merk en type muis af. Als je een Logitech hebt, dan heeft Logitech onder Start een eigen startgroep met daarin weer een regelcentrum voor muisbuttons.

Sommige nieuwe muizen die hebben een eigen software meegebracht om alle functies goed te benutten, misschien heb je ook een software voor je muis;)

Hij komt van de aldi en het merk is ZOLID, niet erg bekend lijkt mij.

Sommige nieuwe muizen die hebben een eigen software meegebracht om alle functies goed te benutten, misschien heb je ook een software voor je muis;)

Bij de muis zat geen cd met software, en ik kan ook niet echt een site vinden waar software voor dit merk opstaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan