geluid xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

carel23

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
ik wou graag een xbox 360 kopen en die dan aansluiten op mijn pcmonitor dat weet wel hoe dat moet maar hoe moet dat met dat geluid want je moet een tulp to 3,5mm jack maar waar moet je die dan insteeken ik las ergens dat je hem gewoon in de pc kon steken want rechtsreeks in mijn boxen kan niet (dan sluit ik hem alleen aan op mijn sub-woofer)er zijn adapters female to female 3,5mm jacks zijn maar die zijn bijna nergens te koop
kan het ook anders of weeet je een betere site die female to female 3,5mm jacks verkoopt

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een setup met een kabeltje naar men pc monitor, ik heb geen subwoofer dus heb ik de 2 kabeltjes die eraanhangen in een scart dingetje gestopt en achter in men tv, toen men speakers aangesloten op men tv en toen had ik geluid :) ik weet verder niets van subwoofers enzo maar kijk anders eens in de handlijding die je bij die kabel krijgt om op je pc monitor te spelen :)

nou het gaat mij niet om de subwoofer maar waar ik hem en moet doen de geluids kabel van de vga kabel + (tulp to 3,5mm minijack)
er zit geen aansluiting voor in boxen of moet ik dit niet bij onderwerk consoles plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan