geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterlood

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Goedenmiddag allemaal. Ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn geluidskaart. Als ik een midi of muziek cd wil afspelen dan krijg ik op Windows Mediaplayer 9 de volgende melding.
Fout-id=OxCOOD11BA, Voorwaarde-id=OxOOOOOOOO
Ik werk met packard Bell pentium 4. Ik heb alle packard bell programmàs verwijderd. Geinstalleerd Windows XP professional. Hopenlijk kunnen jullie mij helpen. Groeten Dicky.

heeft ie het eerst wel gedaan?
en als je die PB eraf gegooid hebt moet je alle drivers er opnieuw opzetten heb je die van de geluidskaart ook erop gezet?
Welke geluidskaart is het?

geluidskaart

Hay maikel 9. Ik heb alles geprobeerd maar misschien doe ik het wel verkeerd. Wil jij mij aub uitleggen hoe dat werkt. Bij voorbaat mijn dank. Dicky.

geluidskaart

Sorry Maikel, mijn geluidskaart = SiS 7012 Audio Device.
Dicky:(

nou kijk eerst eens bij deze computer>eigenschappen>hardware>apperaatbeheer>en kijk wat er staat bij je geluidskaart.
klik eens op geluidskaart en rechtse klik op stuurprogramma bijwerken.

Geplaatst door waterlood
Goedenmiddag allemaal. Ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn geluidskaart. Als ik een midi of muziek cd wil afspelen dan krijg ik op Windows Mediaplayer 9 de volgende melding.
Fout-id=OxCOOD11BA, Voorwaarde-id=OxOOOOOOOO
Ik werk met packard Bell pentium 4. Ik heb alle packard bell programmàs verwijderd. Geinstalleerd Windows XP professional. Hopenlijk kunnen jullie mij helpen. Groeten Dicky.

Al je stuurprogramma's van je PB kan je terug vinden op de site van PB. Dit via je serienr in te geven.

geluidskaart

Ik ben er nog niet uit maar ga morgen even contact opnemen met pb. Kom ik er niet uit dan hoop ik dat je mij toch nog verder kan helpen. ps. De link van Help mij via email die werkt niet. Alvast hartelijk dank en nog een fijne dag verder. Dicky.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan