Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
260
He ik kan de driver voor me geluidskaart niet vinden, het is wel van realtek en voor de compaq presario 6000? Kan iemand die voor me vindne?:confused:
 
OS = Operating System en dat is Besturingsysteem: Win 98, Me, xp etc.

in de lijst van M@rio staan deze 6000:

» Compaq Presario 6000T desktop PC (alleen Engels)
» Compaq Presario 6000Z desktop PC (alleen Engels)

download die allebei en probeer ze is.
 
Laatst bewerkt:
Ga naar Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Entertainment > Volumeregeling.
Klik op Opties en dan Eigenschappen.

volumeb3de.jpg



Zie je zo'n scherm?
Er kan ook staan Realtek AC '97 Audio.
Geef even door wat er bij jou staat.
 
Ja maar ik zie dan nergens iets staan over geluid driver.. Om te downloaden
 
Ja ik zag je bericht nog niet staan:p Maar.. Er staat dat ik niet zo`n volumeregeling heb..
 
En trouwens die driver: Realtek AC `97 Ofzo.. Die heb ik geprobeerd erop te zetten, maar die klopte niet met het systeem ofzo, dus ik kon wel doorgaan, maar dan zou de computer er na een tijdje mee uitscheiden...
 
reijers zei:
Ja ik zag je bericht nog niet staan:p Maar.. Er staat dat ik niet zo`n volumeregeling heb..
Bij Volumeregeling klikken op Opties en dan Eigenschappen.

volumea6lf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ga naar Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo. Op eerste pagina staat Systeemfabrikant en daaronder Systeemmodel.

Ga nu in het linkerdeel naar Onderdelen, klik op het plusje en ga dan naar Geluidsapparaat.

Noteer deze vier gegevens en meld ze even hier?
 
Dan heb ik die driver gedownload, en dan staat er iets van service pack 1 moet je hbben en die heb k niet?:S
 
Ho, dat is andere koek! :D Welke Windows heb je, XP Home of XP Professional?

Edit: heb je de gegevens uit mijn vorige bericht?
 
Laatst bewerkt:
Hoi reiers,

Even samenvatten. Als je je aangemeld zou hebben bij Microsoft Update http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=nl dan had je alle updates moeten ontvangen, ook de Service Packs (Ik weet even niet of XP Home ook al SP2 heeft, dacht het niet) Service Packs moet je in ieder geval op gaan halen, zij bevatten ook veel veiligheidsvoorzieningen. Maar bovendien, zoals je nu merkt, willen ge-update stuurprogramma's ook die Service Packs zien. Dus ik zou eerst SP1 maar op gaan halen.

Ik weet nog steeds niet wat er in jouw systeem vermeld staat als geluidsapparaat. Als je SP1 hebt geinstalleerd, kom dan even terug met de naam van het geluidsapparaat zoals dat in Systeeminfo staat. Dan kunnen we verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan