geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Mensen ,
Ik heb al die voorgaande drivers gedownload , echter bij het installeren krijg ik de voorgaande foutmeldingen steeds weer waardoor het installeren niet lukt .
Iemand schreef toch dat het makkelijk was !
Wie weet raad ?
Hans

SiS Chipset Identification Online Utility

Boven staande nog gedaan?

Ja ,heb ik ook gedaan hij vond dezelfde driver , dus weer fout bij de installatie .

Als ik dan muziek wil afspelen dan krijg ik deze melding ,

Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.

Heb je geen cd-tjes meer bij pc kunnen vinden?
Meestal staat daar ook alle software op die nodig is voor dit soort zaken.

En,
Heb je al in apparaatbeheer gekeken of deze ook gele of rode tekens weergeeft?
Zo ja, verwijder deze eens en start opnieuw op.

Ik heb geen cd-tjes meer anders was ik er ook wel uitgekomen denk ik ,
in apparaatbeheer staat een geel vraagteken voor multimedia-audiocontroller .
Na verwijderen en opnieuw opstarten wordt hij weer gevonden en kan niet geïnstalleerd worden .

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    34,7 KB · Weergaven: 9
Is er nou niemand die mij van mijn geluidsprobleem kan afhelpen ,
ik heb alles wat eerder geschreven was gedaan , de gevonden driver geeft tijdens de installatie de volgende fout :
-536870397
Dan klik ik op ok en zie dan dit ,
Fail to install audio driver for windows xp.
Setup wil exit.

Het lijkt mij hieruit dat de driver niet voor xp geschikt is , echter volgens de site is deze wel voor xp .

Ook een geluidskaart ( met drivers ) uit een andere computer werkt niet .

HELP

Hansscheer zei:
Is er nou niemand die mij van mijn geluidsprobleem kan afhelpen ,
ik heb alles wat eerder geschreven was gedaan , de gevonden driver geeft tijdens de installatie de volgende fout :
-536870397
Dan klik ik op ok en zie dan dit ,
Fail to install audio driver for windows xp.
Setup wil exit.

Het lijkt mij hieruit dat de driver niet voor xp geschikt is , echter volgens de site is deze wel voor xp .

Ook een geluidskaart ( met drivers ) uit een andere computer werkt niet .

HELP

SJJ zei:
Nog wat drivers:
Videokaart drivers

Hieronder kun je laten scannen wat voor drivers er voor je chipset nodig zijn en downloaden.
SiS Chipset Identification Online Utility

Mainbord layout

Je moet ook eerst de chipsetdrivers installeren, en daarna pas de auidiodrivers, denk dat het vaak genoeg is geprobeerd is om je dat duidelijk te maken, de southbidge, een onderdeel van de chipset, is nodig om je geluidschip te laten communiceren met je processor.

Zoek op serienummer van je Medion PC op de site van Medion, en daar vindt je alle drivers die nodig zijn, maar die van Sis zullen ook wel werken.

Bedankt , ga ik vanavond proberen .
Sorry voor mijn niet snel begrijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan