geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke windows versie gebruik je? Voor vista en windows 7 typ je gewoon apparaatbeheer in het zoekvak van het menu start en dan gewoon het programma apparaatbeher. xp weet ik zosnel even niet...

Welkom nog op Helpmij.nl

rechtermuisklik op "deze computer"
Eigenschappen--->hardware---.apparaatbeheer.

Alleen heb ik geen vertrouwen in voorgestelde.

citaat vanaf een andere site:
"Bij het onderdeel Systeem op het tabblad Hardware vindt u het onderdeel Apparaatbeheer terug. U kunt echter beter wennen aan de mogelijkheden van het icoontje Systeembeheer. Onder Systeembeheer vindt u het icoontje Computerbeheer alwaar u wederom het onderdeel Apparaatbeheer terug vindt naast een hoop andere onderdelen!"

Sorry heren ik kom hier niet uit als vrouw zijnde - ben niet blond maar ben bang dat ik iets doe wat niet goed is en daardoor nog meer verknal.

Verstandig om dat toch iemand erbij te hebben die er iets kijk op heeft.Voordat van regen in de drup en alle soortgelijke uitspraken maar van toepassing kunnen zijn.

Woont niet toevallig in buurt van nijmegen?

Wil nog 1 poging wagen.

Apparattbeheer heeft u gevonden?
zo ja....daar staat bij audio wellicht iets met een geel uitroepteken oid?
Klik daar eens op met rechtermuisklik.En dan;stuurprogramma bijweken.Krijg dan ook een melding of op internet gezocht mag worden.Doe dan ja...

Dat heb ik idd gevonden en dat gaat over de multimedia audio controller - deze hardware installeert hij niet omdat hij de benodigde software niet kan vinden en ik deze dus niet in mijn bezit heb.

Ok....
Wil nu wel eens weten over welk systeem we het hebben.
Is dit een kant en klare merk pc?Bijv medion,dell,hp etc.dan graag merk en type.
Is het een zelfbouw systeem dan graag merk en type van het moederbord.Weet u dit niet dan kan u pcwizard downloaden.Daarmee kan u al het "innerlijke"van de pc zien.Als u dan daarvan zoveel mogelijk kan geven aan informatie gaan we eens kijken of het lukken wil.
pcwizard: klik

Ik krijg het volgende te zien

stuurprogramma bijwerken
uitschakelen
installatie ongedaan maken
zoeken naar gewijzigde apparaten
eigenschappen

hardware installeert hij niet code 28

Zie mijn vorige bericht;)

Mocht het zo zijn dat u dadelijk even niets van me hoort dan komt dat omdat ik geen voorstander ben van hele zwarte aardappeltjes.:p

Laatst bewerkt:
Het is een Dell kant en klare pc - windows xp staat er op
type kan ik niet zien omdat ik door mijn reuma niet door mijn knieen kan

Ik geef het op - dit wordt mij te technisch en wordt er bloednerveus van - sorry

Als de nekharen overeind gaan staan moet niet aan beginnen.Dan maar iemand erbij met wat inzicht en die dan evt samen met ons de stappen volgen kan.

Me aardappeltjes zijn op kleur btw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan