Geluiden werken niet meer (Live Messenger)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou nog een screenshot kunnen plaatsen van de waarden, dan kan ik controleren of je het inderdaad goed gedaan hebt. Eén letter vergeten of een reeks op de verkeerde plaats en het werkt al niet he...

En als de juiste waarden op de juiste plaats geen oplossing voor je probleem brengt, is het jammer van jouw en mijn tijd. Maar geen ramp toch.

Zelf schatte ik de kans groot in, dat deze juiste waarden je konden helpen. Zowel bij mijzelf, als bij anderen heb ik zo de geluiden van Windows terug kunnen krijgen.

Ik hoop dat een ander je dan weer verder kan helpen. Ik zou zelf bijv. herinstallatie van de drivers van de geluidskaart overwegen.

Groet, Dick

M'n Windows geluiden doen het weer. Ik had even rondgekeken, en ik had die geluiden heel lang geleden een keer uitgezet vanwege het langzame opstarten. Ze doen het dus wel gewoon!
Maar met MSN weet ik nog steeds geen raad. Ik heb er even een pic van genomen:

a1pi5x.jpg

M'n Windows geluiden doen het weer. Ik had even rondgekeken, en ik had die geluiden heel lang geleden een keer uitgezet vanwege het langzame opstarten. Ze doen het dus wel gewoon!

Daar ben je wel lekker vlot achtergekomen! :rolleyes:

Daar ben je wel lekker vlot achtergekomen! :rolleyes:

Ja :o
Maar het ging om MSN, nietwaar?

Ja, maar ik vroeg toch niet voor niets al direct aan je, of dat in combinatie was met het ontbreken van de geluiden van Windows!!! :rolleyes: We zitten te spitten in het register, waarbij je niet bepaald steeds zorgvuldig het gevraagde uitvoert...

Maar goed...

De MSN

Kijk eens bij Messenger - Extra - Je Mobiele instellingen bewerken - en daar bij Meldingen en Geluiden. Alles daar aangevinkt wat je wil? (net als bij Extra en Opties en Meldingen en Geluiden)

Ja, maar ik vroeg toch niet voor niets al direct aan je, of dat in combinatie was met het ontbreken van de geluiden van Windows!!! :rolleyes: We zitten te spitten in het register, waarbij je niet bepaald steeds zorgvuldig het gevraagde uitvoert...

Maar goed...

De MSN

Kijk eens bij Messenger - Extra - Je Mobiele instellingen bewerken - en daar bij Meldingen en Geluiden. Alles daar aangevinkt wat je wil? (net als bij Extra en Opties en Meldingen en Geluiden)

Ja, ik had al gezegd dat ik dit wel allemaal goed heb staan.
En sorry dat ik niet steeds precies deed wat je vroeg, maar ik ben niet zo heel goed met computers :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan