Geluidje in IE met klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Hallo,

Als ik IE gebruik en klik op een link of Favoriet etc, hoor je altijd een geluidje. Is er een manier omdat uit te zetten?

Want ik heb ook altijd muziek aanstaan dus dat is dan wel irri. (en nee ik ga niet me boxxen uitzetten :D :p )

bedankt:thumb:
 
Voor XP:

start
configuratiescherm
geluiden en audioapparaten
tabblad Geluiden
scroll naar "Windows Verkenner"
zoek daaronder "Navigeren beginnen"
selecteer dat
verander het geluidje in "geen" (bovenaan de lijst)
toepassen, ok
 
Geplaatst door winnie de pooh
Hallo,

Als ik IE gebruik en klik op een link of Favoriet etc, hoor je altijd een geluidje. Is er een manier omdat uit te zetten?

Want ik heb ook altijd muziek aanstaan dus dat is dan wel irri. (en nee ik ga niet me boxxen uitzetten :D :p )

bedankt:thumb:

'Klikgeluid verwijderen'

Bij het klikken op een hyperlink in Internet Explorer hoort u steeds een kort klikgeluidje. Als u veel surft en toch uw luidsprekers aan wilt houden, dan kan dat knap irriteren. Met de volgende ingreep in het Windows register kunt u het klikgeluidje uitschakelen. Maak uiteraard eerst een Herstelpunt en een back-up van uw register, en handel dan als volgt:

1. Kies Start - Uitvoeren.
2. Typ in het dialoogvenster Uitvoeren de opdracht Regedit en klik op OK of druk op Enter.
3. Kies in de Register-editor HKEY_CURRENT_USER - AppEvents - Schemes - Apps - Explorer - Navigating.
4. Onder deze sleutel vindt u twee subsleutels, te weten .Current en .Default.
5. Verwijder de map .Current en sluit de Register-editor.
6. Herstart Internet Explorer en het klikgeluidje is verdwenen.
 
Bedankt!:thumb:

Het is met de uitleg van buffy gelukt. Het zou vast ook met de uitleg van l.slaats. zijn gelukt;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan