Geluidkaart weg..?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WildHoney

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2005
Berichten
8
Hallo,

ik weet niet of ik hier op de goede plaats dit post, maar verplaats hem anders maar :eek:

Mijn computer zegt opeens dat ik geen geluidskaart meer heb. Hij zegt dan:
No sound devices found. Please buy a soundcard first (or install proper drivers if you think that you have one).
More info can be found at www.geocities.com/mmsystem002/
Error code 2: Windows error messsage: "er is een apparaat-ID gebruikt die buiten het bereik van het systeem valt."

Wat moet ik hiermee doen? Kan het door een virus gebeurd zijn?

Alvast bedankt.
 
hoi

kijk even bij

Deze computer ( rechtermuis klikken)

dan eigenschappen hardware(Windows XP)

ga naar apparaatbeheer.


en kijk een of je daar vraagtekens ziet en bij die vraagtekens het stuurprogramma kunt bijwerken?


suc6

groetjes mike:thumb:
 
Geplaatst door WildHoney
Mijn computer zegt opeens dat ik geen geluidskaart meer heb. Hij zegt dan:
No sound devices found. Please buy a soundcard first (or install proper drivers if you think that you have one).
More info can be found at www.geocities.com/mmsystem002/
Error code 2: Windows error messsage: "er is een apparaat-ID gebruikt die buiten het bereik van het systeem valt."
En is dat ook werkelijk zo?
Heb je inderdaad geen geluid meer?
Wat voor foutmelding was het want ik vind het wel een beetje vreemd.
Het was niet toevallig een Messenger venster? (niet te verwarren met MSN Messenger).
Doe er anders eens een screenshotje bij als je wilt.
 
Ik heb toevallig precies hetzelfde,maar er is nog geen oplossing zie ik.Er was windows 98 se geinstalleerd.Na upgrade naar xp dook dit probleem op.Nooit problemen gehad met geluidskaart.Bij apparaatbeheer staat de geluidkaart er niet meer bij.Heb hem al ruit en weer erin gedaan,maar blijft 'onzichtbaar'. Wie kan dit oplossen:shocked: Bvd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan