geluids kaart niet geinstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulploos

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
5
help me asjeblieft ik heb pas me computer later reparen omdat me bios verdwenen was en nou deede hij het weer helemaal alleen toen deed hij vaag dus deed ik systeem herstel naar vlak nadut windows geiinstaller was en nu staat er dat mijn geluids kaart niet is geiinstaleerd kan iemand mij a.u.b help en ik heb nioet zon groot verstand van comps ben pas 14 dus please help me
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door hulploos
de software of de docudinges
Wat bedoel je hier precies mee?

Als je kunt aangeven wat voor geluidskaart je precies hebt, dan kunnen wij de driver(stuurprogramma) voor je zoeken.:)
Geef ook even aan welke Windows je hebt.
 
Geplaatst door crash

Wat bedoel je hier precies mee?

Als je kunt aangeven wat voor geluidskaart je precies hebt, dan kunnen wij de driver(stuurprogramma) voor je zoeken.:)
Geef ook even aan welke Windows je hebt.

dat weet ik dus niet en als ik die download wil doen doet hij het niet(vaag) waar kan ik het opzoeken want als ik bij aperaatenbeheer kijk staat er een ! bij video controler en bij multimedia audio controler hoe kan ik dit oplosen voordat ik systeem herstel dee werkte die nog kan ik mischien windows xp home opnieuw instaleren (dus ik defragmenteeren) zou dat werken
 
Defragmenteren heeft niks te maken met Windows installeren. Als je window opnieuw gaat installeren, ben je waarschijnlijk net zover als je nu bent.:confused:

Kennelijk moet je dus ook nog je videokaart(video-controller) nog goed installeren.

Wat lukt er precies niet met die download? Krijg je een foutmelding?
 
yeeeeeeeee nadat ik windows opnieuw dee vond hij het stuur prog weer evegped bedankt
 
Graag gedaan.

Ik ben bang, dat je nu alleen maar standaard Windows drivers hebt en dus niet de volledige funkties van je geluids en videokaart.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan