geluids

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dummy

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Berichten
58
Ik ben van plan om da 5.1 setje te kopen van de aldi.
Maar ik weet niet of mijn geluidskaart 5.1 ondersteund?
Of moet dit niet?
ik heb een via audio ac'97 controller kan deze dit ofniet?
Graag zo snel mogelijk antwoord.
Is het nuttig of kan deze niet gebruikt worden?
Of kunnen eventueel 4 boksen werken?
bedankt
 
AC'97 geluidskaartjes zouden 5:1 kunnen ondersteunen maar dit hoeft niet. Er zijn namelijk nogal wat AC'97 geluidkaartjes. AC'97 is niet merk/type gebonden, het is een aanduiding voor wat het geluidskaartje minimaal kan.

Controleer dus heel goed of je een 5:1 kaartje hebt, als het een onboard kaart is vind je info in de handleiding van het moederbord.

Wat de vraag met internet te maken heeft vat ik niet, ik verplaats de vraag dus naar een logischere sectie. Zoek zelf de juiste sectie voor je vragen.
 
Er staat gewoon direct ac 97' kan ik echt niet zien of deze kaart 5.1 ondersteund? Ik zou dit echt wel graag weten. Of kan met dit niet achteraan zien? Hoeveel uitgangen heeft een 5.1 kaart? Of kan ik dit niet met een speciaal programmatje achterhalen?

bedankt
 
re

Er staat gewoon direct ac 97' kan ik echt niet zien of deze kaart 5.1 ondersteund? Ik zou dit echt wel graag weten. Of kan met dit niet achteraan zien? Hoeveel uitgangen heeft een 5.1 kaart? Of kan ik dit niet met een speciaal programmatje achterhalen?

bedankt
 
Er staat gewoon direct ac 97' kan ik echt niet zien of deze kaart 5.1 ondersteund? Ik zou dit echt wel graag weten. Of kan met dit niet achteraan zien? Hoeveel uitgangen heeft een 5.1 kaart? Of kan ik dit niet met een speciaal programmatje achterhalen?

bedankt
 
een 5:1 geluidskaart kan net als een gewone geluidskaart 3 aansluitingen hebben. De microfoon en line-in uitgang worden bij de 5:1 instelling als uitgangen gebruikt. Je kunt het dus niet zo zien.

via Aida32 kun je er soms achterkomen, anders toch even het merk/type moederbord opzoeken (wat trouwens ook met Aida32 kan).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan