Geluidsapparaat niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door jeroendenoot
Waar kan ik het type vinden? Voorop staat alleen een logo van de winkel waar de computer is gekocht (Smetsers) en Intel Inside Pentium 4.
Als er niet meer op staat, staat het er dus niet op:(

Ga is naar Windows update en kies voor aangepaste installatie. Dan even kijken bij software-update's.

En waar moet ik dan kijken? (Ik ben slecht in Engels en weet niet wat moederbord in het Engels is.)

En waar moet ik dan kijken? (Ik ben slecht in Engels en weet niet wat moederbord in het Engels is.)

Krijg meer het gevoel dat hij jullie in de maling neemt .

Geplaatst door klepzeikers

Krijg meer het gevoel dat hij jullie in de maling neemt .
Als dat zo zou zijn,maar ik neem aan van niet,heeft hij op school een PROBLEEM!!

Hebben jullie het over mij? En dat ik het woordje moederbord nog niet in het Engels ken? In dag geval, ik zit in de 2e klas en heb dat woord nog niet gehad.

Hebben jullie het over mij? En dat ik het woordje moederbord nog niet in het Engels ken? In dag geval, ik zit in de 2e klas en heb dat woord nog niet gehad.

Dat weet ik Gaan we nu weer Ontopic!

Maar hier (in de bijlage) zit de informatie over de pc van degene waar het geluid het niet doet. (Het is namelijk niet bij mijzelf.)

Bijlagen

Sorry ik zit op een oude 368 te werken nu en daar is wat mee,kan die file niet lekker open krijgen.

Schrijf een over wat onder deze tekst staat.

>> Main Circuit Board b <<

Board: ASUSTeK Computer INC. P4S800 REV 1.xx
Bus Clock: 133 megahertz
BIOS: Award Software, Inc. ASUS P4S800 ACPI BIOS Revision 1009 06/08/2004

Geplaatst door BANDIT123
Sorry ik zit op een oude 368 te werken nu en daar is wat mee,kan die file niet lekker open krijgen.

Schrijf een over wat onder deze tekst staat.

>> Main Circuit Board b <<
Dat komt omdat het bestand als txt-bestand op het forum staat. Even omzetten naar html;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan