geluidsdriver

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik heb de .zip rar genoemd en het lijkt erop dat hij nu wel goed is weggegaan. Hij deed moeilijk met de beveiliging met zip

Nu maar hopen dat 1 van de 2 drivers goed is (of allebei)
 
oke thnx het geluid doet het nu hellemaal super:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

nu nog de video kaart weten jullie daar ok een driver voor???
 
Je hebt het type audio-kaart opgegeven. Heb je voor ons ook het type videokaart?

Tip: bewaar deze drivers op een andere partitie of brand ze even op een cd voor een eventuele volgende installatie.
 
oke goed tip:thumb:

maar in dat everest home edition weet ik alleen niet waar dat staat van hoe je video kaart heet
 
Ik denk dat je hem kunt vinden bij "scherm" (in het linkervenster) en dan bij pci/agp video.
 
Ik heb hem naar je gmail account gestuurd. Ik hoop dat dit hem is, omdat hij overal zegt dat dit een onboard kaart is.

Ik hoor het wel.
 
Als jij een Asus MEL-C moederbord hebt, dan heb je wel een onboard geluids kaart volgens Asus
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
(er hoort eigenlijk ook nog een driver cd bij het moederbord te zitten)
Misschien handig voor een volgende keer

@Tanja, de Trio3d/2× is niet alleen in on-board verhandeld ook losse kaarten zijn er geweest, tegenwoordig zijn de S3 drivers te vinden bij www.diamondmm.com (wel een langdurige aanmeld procedure)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dit aan mij licht maar ik zie de setup bestandje niet in die file staan, licht dat aan mij of....:eek:
 
Klopt, zie ik nu ook. Deze moet je nog op de "ouderwetse" manier installeren.

Ga naar start, configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer. Klik op het plusje bij beeldschermadapters. Daaronder zie je waarschijnlijk een standaard videokaartdriver staan. Klik daar met de rechtermuisknop op en kies voor de optie "stuurprogramma bijwerken".

Zorg dat je weet waar de uitgepakte rar file staat en verwijs dan naar die map. Dan zal hij zelf het .inf bestand installeren (dat is een driver extensie).

@maestro12. Ik heb een hekel aan langdurige aanmeldingen. Vanmiddag bij driverguide ook oneindig. Maar ja, hij doet het nu :D
 
als ik dat doe gaat ie wel zoeken maar dan op het laats zecht hij dat het apparaat niet goed is geinstalleerd
 
Hmm, meer kon ik er niet van vinden. Lees anders het advies van maestro12 eens. Misschien dat je dan je driver vindt.
 
Ik vind het ook vreemd dat je XP versie geen geluid EN geen videokaart kon vinden. Ik denk toch echt dat je nog een cdrom moet hebben van je moederboard met drivers erop.

Had je toevallig een voorgeinstalleerde versie? Dan heb je kans dat de drivers ook nog op een andere partitie staan.

En eerder zei je dat het apparaat niet goed geinstalleerd is. Dat is een veelvoorkomende foutmelding. Maar is het resultaat wel goed? Dus je beeld is wel beter??
 
Laatst bewerkt:
nee ik heb geen drivers maar het beeld maakt ook niet zo heel veel uit hoor het geluid doet het al weer danksij jullie:thumb: (is er geen driver voor die videokaart die je op een andere manier kan installeren???)
 
Die een na laatste driver was toch ook met een setup erin? Dit waren de laatste die ik kon vinden.
 
Laatst bewerkt:
yessss hij doet het !!!!

jullie allemaal die gereageerd hebben super super super super super super super super super super super super super bedankt:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Graag gedaan :thumb: En zet ze even op een cd'tje of iets dergelijks he. Je weet nu hoeveel werk het was;)
 
sorry dat ik nog 1 dingentje vraag:eek:

ik heb nog een andere oude computer aan de praat gekregen en daar zit een geluidskaart "Avance Logic ALS4000 Audio Device" in zouden jullie de download link misschien ook kunnen neerzetten:eek:
 
Is dat ook een "losse kaart" in je pc? Voor welke windowsversie zoek je deze driver?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan