geluidskaart driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Hallo

Ik heb geen geluid, en wel geluidsboxen en een geluidskaart, aangesloten etc. Ik installeerde laatst iets, en toen gaf ie bij het installeren een melding dat er geen geldige driver was gevonden voor mijn geluids kaart. Waar kan ik daarvoor een driver vinden??? Ik heb EVEREST ooit gedownload, het enige dat ik kan vinden is mulitmedia > PCI / PnP audio en daar staat dan Yamaha DS-XG Audio CODEC
is dat mijn geluidskaart?
en waar vind ik daar een driver voor???

BEdankt
Lollige

lollige zei:
Hallo

Ik heb geen geluid, en wel geluidsboxen en een geluidskaart, aangesloten etc. Ik installeerde laatst iets, en toen gaf ie bij het installeren een melding dat er geen geldige driver was gevonden voor mijn geluids kaart. Waar kan ik daarvoor een driver vinden??? Ik heb EVEREST ooit gedownload, het enige dat ik kan vinden is mulitmedia > PCI / PnP audio en daar staat dan Yamaha DS-XG Audio CODEC
is dat mijn geluidskaart?
en waar vind ik daar een driver voor???

BEdankt
Lollige
ja dat is de geluid... audio is zowieso het geluid http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Yamaha+DS-XG+Audio+driver&meta= :thumb:

Laatst bewerkt:
lollige zei:
Waar vind ik daar een driver voor???
Ter aanvulling: heb je geen diskettes of een CD-Rom bij je PC gekregen? Daar horen al de drivers behorende bij je systeem op te staan.

nope, hij heeft alle drivers geinstalleerd behalve die voor m'n geluid. en de 98 had ik geleend van iemand....

bedankt voor de link!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan