Geluidskaart driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimsoon

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo,

Ik heb reeds mijn compueter helemaal opnieuw geinstalleerd, maar nu wil ik een driver installeren voor mijn geluidskaart en krijg ik de volgende melding:

'Can't find Match Realtek HDAudio Inf File !'

Ik heb een hp pavilion t860.nl

Heb de driver gedownload via de hp site, het moet dus wel de juiste driver zijn. Wat kan ik hier aan doen?

B.V.D.

Vriendelijke groet

Hoi

even een vraagje: ben je na die format eerst begonnen met het instaleren van je chipsetdriver en na een herstart van je pc de overige drivers?

Nee, ik ben meteen begonnen met het installeren van de overige drivers.. Eerst de grafische, dat ging goed.. Daarna probeerde ik de audiodriver en daar ging het fout..

Ik zou dus eerst de chipsetdrivers moeten installeren?

Kan ik dan nu gewoon de chipsetdrivers installeren en daarna de audiodriver?

Ja die volgorde moet je aan houden.en denk aan een herstart na het instaleren van de chipsetdrivers....

Hallo, ben ik weer..

Ik heb de chipsetdrivers gedownload, nu wil ik ze installeren maar krijg ik de volgende melding:

'The original drivers are stored in the C:\HP\Drivers\Chipset folder. Please install the device through the Device Manager.'

Ik moet nu dus de drivers installeren via het apparaatbeheer, maar ik kan de drivers daaar nergens vinden..

screenjordy.JPG

Staat hij daar tussen of moet ik hem verder zoeken, zo ja waar dan?

Rechtermuisklik op stuurprogramma.
bijwerken en dan stappenplan doornemen.
Handmatig naar de juiste folder bladeren...

Sorry voor de late reactie, maar ik heb het geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik krijg een bericht dat er zich op de gegeven locatie geen informatiebestanden voor apparaten bevinden.

Bovendien weet ik ook niet zeker welk item ik moet kiezen in het apparaatbeheer, de items met een uitroepteken zijn namelijk van de printer en het gaat om de chipsetdrivers.

Suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan